دوشنبه 

31 فوریه 

2724
xebatmedia

سازمانی خه‌باتی کوردستانی ئێران

پیام تبریک دبیرکل سازمان خەبات کوردستان بە مناسبت 8 مارس

پیام تبریک دبیرکل سازمان خەبات کوردستان بە مناسبت 8 مارس

بە مناسبت 8 مارس صمیمانەترین تبریکاتم را بە همە زنان ستمدیدە کە از جانب حاکمیت و حکام ستمگر و مردان مرتجع مورد استثمار قرار می گیرندتقدیم میدارم. همچنین

زنان حق طلب و میهن دوست
رهروان راە آ‌زادی
بە مناسبت 8 مارس  صمیمانەترین تبریکاتم را بە همە زنان ستمدیدە کە از جانب حاکمیت و حکام ستمگر و مردان مرتجع مورد استثمار قرار می گیرندتقدیم میدارم. همچنین جای دارد  از همە مردان با موضع و مترقی و برابری خواه که در راستای رسیدن بە آ‌زادی و تحقق حقوق زنان و اهدافشان در تلاش بودە و برای جامعەای انسانی و آ‌رام و آسودە کە همە آحاد مردم  بە حقوقشان نائل آ‌یند، قدردانی نمودە و این روز را بەآ‌نها نیز تبریک بگوییم.
بە مناسبت 8 مارس مراتب تبریکات خود را بە  زنان فعال  صفوف سازمان خەبات و زنان جنبش آ‌زادیخواهانە کوردستان و ایران تقدیم می دارم و امیدوارم در مسیر رسیدن بە اهدافشان موفق و موئید باشند.
بدیهیست سازمان خەبات از همان آ‌غاز فعالیت خود بە نقش زنان در صفوف مبارزات خود اهمیت دادە،بە ویژە  کنگرە سوم نیز با تصویب چندین مصوبە در برنامە و اساسنامه سازمان  و همچنین در عمل و پراکتیک  زنان را وارد ادارە و رهبری سازمان نمودە و موجبات نقش آ‌فرینی آنان را مهیا نمودە است.  حتی در جریان کنگرە ششم سازمان خەبات طرحی را ارائە دادم کە طی آ‌ن خواستار تشکیل کمیتە ای 3 نفری متشکل از دو زن و یک مرد برای ادارە و رهبری سازمان بودم .
سیاست و برنامە سازمان خەبات  در چارچوب پراکتیک خواهد بود و اگر بە گذشتە این تشکیلات بنگریم بە وضوح این حقیقت نمایان میشود کە تا چە میزانی تحولات مثبت ایجاد شدە  و نقش زنان  تا چە میزانی مورد اهمیت قرار گرفتە است.  من  افتخار میکنم کە طی مسئولیتم در چند سال گذشتە  تلاش خود را بەکار بگیرم تا زنان صفوف سازمان خەبات را تشویق نمایم  بالاترین مسئولیتهای تشکیلاتی و اداری را بر عهدە بگیرند و همانا در مسیر پیشبرد و پیشروی زنان در سازمان خەبات  و در جنبش حق طلبانە کوردستان  موانع صد راهشان را با مبارزه و استقامت از میان بردارند.
یکی از اهداف و خواستەهایم به عنوان یک مسئول در سازمان خەبات، پایان ستم و بیعدالتی در برابر زنان و کودکان بودە و همیشە در حد توان خود در این مسیر در تلاش و تکاپو باشم تا در سازمان خەبات نیز این اصول بنیادین مورد پیروی قرار گرفتە و حداکثر حقوق اساسی و برابر  و حقوق بشر رعایت شوند.
زنان رنجدیدە کوردستان ایران
 فعالین راە آزادی
در شرایطی 8 مارس را ارج می نهیم کە ستم و جنایت حکومت آخوندی در برابر زنان بە ویژە  و عموم اقشار جامعە رو بە افزایش است.  این حکومت نابخرد و فاسد همزمان با تداوم سیاست سرکوب و استثمار زنان  شرایطی را ایجاد نمودە  کە فرصت یک زندگی عادی را برای هیچ احدی باقی نگذاشتە است. بە ویژە زنان، آ‌سیب دیدگان اصلی این شرایط اسفناک در ایرانند.  برای پایان و خاتمه این وضعیت ناهموار لازم است زنان بە شیوەای فعالانە در مسیر آزادی خود و جامعە و با هدف سرنگونی حکومت استبدادی آ‌خوندی  تلاش نمودە کە با سرنگونی این حاکمیت دیکتاتور و چد زن، کە سرکوب و استثمار زنان را بە قانون تبدیل نمودە،  بخشی از سرکوب و جنایت در برابر زنان پایان خواهد یافت.
با امید بە اینکە  با تداوم مبارزەای متحدانە همە اقشار جامعە،  ستم در برابر همە آ‌حاد مردم ایران و بە ویژە زنان پایان یابد.
باردیگر 8 مارس روز جهانی زن  را بە همە زنان کوردستان و ایران و جهان و بە ویژە زنان انقلابی صفوف سازمان خەبات کوردستان ایران تبریک می گوییم.
سازمان خەبات کوردستان ایران
دبیر کل باباشیخ حسینی
7 مارس 13798هجری شمسی

5 سال و 2 ماه و 8 روز و 7 ساعت و 58 دقیقه پیش از این

پیام تبریک دبیرکل سازمان خەبات کوردستان بە مناسبت 8 مارس

پیام تبریک دبیرکل سازمان خەبات کوردستان بە مناسبت 8 مارس


صفحات ویژه وب سایت

ده‌رباره‌ی خه‌باتمێدیا


خه‌باتمێدیا، ناوه‌ندێکی ڕاگه‌یاندنی و ڕۆشنبیری کوردییه که نزیکه‌ی ١٥ ساڵه‌ به‌رده‌وامه‌ له خه‌بات و تێکۆشان.

 

په‌یوه‌ندی گرتن