دوشنبه 

31 فوریه 

2724
xebatmedia

سازمانی خه‌باتی کوردستانی ئێران

مس٠۶لیت و وظایف رهروان سازمان خه بات .

مس٠۶لیت و وظایف رهروان سازمان خه بات .

شکی در این نیست که باید رهروان سازمان خه بات در داخل و خارج ایران خود را برای مراحل آینده آماده سازند.

شکی در این نیست که باید رهروان سازمان خه بات در داخل و خارج ایران خود را برای مراحل آینده آماده سازند.
مس٠۶لیت ملی و میهنی و نقش چشمگیری که سازمان خه بات در جنبش حق طلبانه ی مردم کورد و مبارزه علیه رژیم ستمگر آخوندی دارد،وظایف بیشتری بر دوش تەمامی کسانیکه به سازمان معتقدن محول می نماید،که در این مرحله جدید در راه مبارزه علیه رژیم آخوندی بیشتر  بکوشند.
1_ضروریست که اعضا و تشکیلات سازمان در کوردستان بکوشند فعالیت هسته ها و تشکیلات را گسترش دهند.
2_اعضای تشکیلاتی داخل کوردستان باید ارتباط خود را با تمامی اقشار جامعه به ویژه: معلمین، استادان دانشگاه، دانشجویان، استادان دینی و شخصیت های خوشنام کوردستان گسترش دهند.
تمامی اعضای داخلی تشکیلات باید این حقیقت را بدانند که سازمان خه بات با هیچ قشری از جامعه کوردستان و همچنین با هیچ اطیاف و عشیره ای تنش ندارد و بر این باور است که کوردستان با همکاری ،ارتباط دوستانه ، صلح و مدارای اجتماعی آرام و استقرار  خواهد یافت.
3_ رهبری سازمان خه بات ،کمیته اداری تشکیلاتی را برای هریک از شهر های کوردستان منصوب کرده که جزئیات بیشتری از وظایف را برای مسئولین و اعضا  در مراحل آینده مشخص می نماید تا در صورت هرگونه تغییر و تحول،  بتوانند با همکاری کادر های داخلی سازمان مسئولیت کمیته های تشکیلاتی سازمان خه بات را در شهر های کوردستان بر عهده بگیرند، و برای استقرار و آرامی شهرها و مناطق کوردستان بکوشند، و همچنین با همکاری مردم و معتمدین و افراد با تجربه در داخل از اغتشاش و نا آرامی جلوگیری کنند.
4_در حال حاضر ضروریست  از تمامی ابزار و شبکه های ارتباط جمعی برای گسترش کارهای تشکیلاتی در داخل به کار گرفته شوند.
در همین چهارچوب تمامی اعضای سازمان خه بات باید با بهره گیری از شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، تلگرام،اینستاگرام و الی آخر  با اقشار مختلف جامعه و افرادی که در فضای مجازی فعالند در ارتباط باشند.
5_دایر کردن دوره هایی برای ارتقائ جسمی و فکری و افزایش توان نظامی یکی از ضروریات میباشد، برای همین باید ارگان  و بخش های مس٠۶ل در این رابطه ، بیشتر از گذشته فعالیت داشته باشند و با برگزاری کلاسها و دوره های متعدد و با بهره گیری از افراد متخصص و حتی کمک گرفتن از افراد مجرب خارج از سازمان و درکوردستان نیز ، بکوشند تا فعالین علنی در صفوف سازمان خه بات کارآمد تر شوندو به هوشیاری بیشتری دست یابند.
6_وظیفه اصلی سازمان خه بات خدمت به مردم و سرزمین کوردستان میباشد و در این راستا از هرانچه در توان داشته باشد دریغ نخواهد کرد .
این سیاست و هدف درست سازمان خه بات موجب آن گشته که همیشه از اختلاف و تفرقه با دیگر احزاب سیاسی پرهیز کند ، بی شک سیاست سازمان خه بات در راستای اتحاد و همبستگی  میان احزاب سیاسی کوردستان میباشد، و در این چهارچوب هیچ حد و مرزی نمیشناسد و بر این باور است که چند اصول پایه ای مانند ، مبارزه برای آزادی مردم و سرزمین کوردستان و همچنین مبارزه علیه رژیم اخوندی اهدافی مشخص و والا میباشند که باید جریانهای سیاسی با روحیه ی همکاری و دلسوزی برای اینده کوردستان و هم میهنانش بکوشند.
سازمان خه بات با اتخاذ سیاست اصولی و درست پایه ایش که همانا آزادی مردم و میهن میباشد از هرگونه موضع خصمانه و اختلاف بر انگیز می پرهیزد.
در همین راستا از احزاب سیاسی کوردستان تقاضا داریم که همه با هم برای این امر مهم که آزادی مردم و میهن میباشد بکوشیم.
سازمان خه بات معتقد است که سعی برای تقسیم اداری و منطقه ای کوردستان و حکومت کردن بر آنهاامری ناروا ست و با تمام توان در برابر هرگونه اقدامی در این زمینه خواهد ایستاد.
7_مورد پایانی که ضروریست به آن اهمیت ویژه داده شود موضوع مادی و مالی در سازمان خه بات است ، در حال حاضر سرمایه و درآمد سازمان خه بات مناسب نیست،  باید فعالیت هایمان را گسترش دهیم و سعی کنیم که امکانات بیشتری را برای سازمان خه بات تامین نماییم.
در این رابطه از دلسوزان کورد تقاضا دارم به هر شیوه ی  ممکن به سازمان خه بات و پیشمه رگه های  دلسوزش کمک نمایند.
شکی در این نیست که با رشد و ترقی سازمان خه بات ره وند آزادی و رهایی مردم کورد و سیاست و موضع قاطعانه و انقلابی در جنبش حق طلبانه کوردستان وهمانا  و هدف مشروع مبارزه که سرنگونی رژیم آخوندی میباشد مستحکم تر خواهد شد.


5 سال و 27 روز و 28 دقیقه پیش از این

مس٠۶لیت و وظایف رهروان سازمان خه بات .

مس٠۶لیت و وظایف رهروان سازمان خه بات .


صفحات ویژه وب سایت

ده‌رباره‌ی خه‌باتمێدیا


خه‌باتمێدیا، ناوه‌ندێکی ڕاگه‌یاندنی و ڕۆشنبیری کوردییه که نزیکه‌ی ١٥ ساڵه‌ به‌رده‌وامه‌ له خه‌بات و تێکۆشان.

 

په‌یوه‌ندی گرتن