دوشنبه 

31 فوریه 

2724
xebatmedia

سازمانی خه‌باتی کوردستانی ئێران

اطلاعیه سازمان خبات در ارتباط با قراردادن سپاه پاسداران در لیست تروریستی از جانب امری

اطلاعیه سازمان خبات در ارتباط با قراردادن سپاه پاسداران در لیست تروریستی از جانب امری

خوشبختانه روز دوشنبه 8آپریل 2019برابر با 19 فروردین 1398هجری شمسی دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا سپاه پاسداران نیروی حافظ حکومت دیکتاتور اخوندی در لیست گروه ها

خوشبختانه روز دوشنبه 8آپریل 2019برابر با 19 فروردین 1398هجری شمسی دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا سپاه پاسداران نیروی حافظ حکومت دیکتاتور اخوندی در لیست گروه های تروریستی قرار داد.از این بە بعد با این نیروی سرکوبگر به عنوان نهادی تروریستی برخورد می شود .پس از به قدرت رسیدن، رژیم اخوندی،سپاه پاسداران راتاسیس کرد تا  برای حفاظت ازحاکمیت اخوندی و سرکوب مردم، نقش اصلی را بر عهده بگیرد.
سپاه پاسدارن آن نیروی سرکوبگر می باشد که در تمام هرم های حکومت آخوندی و دفاع از سیستم ولایت فقیه نقش اصلی را ایفا می کند . با تداوم فشار های حکومت امریکا در برابر این رژیم پایه ی اصلی نظام یعنی سپاه پاسداران را هدف قرار داده و خوشبختانه برای اولین بار در تاریخ آن کشور بخشی مهم از ساختار حکومتی در لیست ترورقرار می گیرد. بی شک تصمیم امریکا گام بزرگی در روند فشارو تحریم ها در برابر رژیم آخوندی می باشدو عرصه را بر مانور و دخالتهای منطقه ای  رژیم تنگ و مرحله ی جدیدی از کشمکش رژیم با جامعه جهانی بە ویژه امریکا اغاز خواهد شد .
تدوام این روند تغییرات عاجل و بسی مهم را بە زیان حاکمیت آخوندی را بە دنبال خواهد داشت .
افزودن سپاه پاسداران ب لیست گروه های تروریستی پیروزی بزرگی برای جبهه ی آزادیخواهان ایران و کوردستان می باشد که این تصمیم امریکا متاثر از فعالیتهای مقاومت و سازمان مجاهدین خلق ایران و کار و فعالیت های سازمان خبات و دیگر احزاب سیاسی می باشد.
بی شک می بایست ،زودتر از این سپاه تروریست پاسداران تحت فشار و محاصره ی جهانی و بین المللی قرار میگرفت اما علیرغم این آنچه در حال حاضر مشاهده میکنیم تحولی در سیاست جهانی در قبال رژیم ایران و روند رسیدن به آزادی و انزوای بیشتر و سرنگونی حاکمیت دیکتاتوری آخوندی را تسریع می بخشد.
کمیته مرکزی سازمان خبات با اعلام خرسندی از اقدام درست و تاریخی حکومت ترامپ بر این باوراست ک سپاه پاسداران ضربه ای مهلک خواهد خورد واین سراغازیست برای پایان دادن ب ترفند های  سپاه پاسداران .
سازمان خبات کوردستان ایران قدردانی خود را در رابطه با تصمیم مهم دولت امریکا در لیست گذاری تروریستی سپاه پاسداران اعلام و ب مردم ایران و کوردستان که قربانی اصلی سیاست و برنامه های شوم سپاه پاسداران هستند تبریک می گوید .
تداوم  مبارزه متحدانه ی مردم ایران و فشار های جهانی شاهد پایان ستم و استبداد حاکمیت دیکتاتور و استقرار حکومتی دموکراتیک و مردمی در ایران و کردستان را بە دنبال خواهد داشت .
سازمان خه بات کوردستان ایران ،کمیته مرکزی

۹/۴/۲۰۱۹


5 سال و 4 روز و 9 ساعت و 7 دقیقه پیش از این

اطلاعیه سازمان خبات در ارتباط با قراردادن سپاه پاسداران در لیست تروریستی از جانب امری

اطلاعیه سازمان خبات در ارتباط با قراردادن سپاه پاسداران در لیست تروریستی از جانب امری


صفحات ویژه وب سایت

ده‌رباره‌ی خه‌باتمێدیا


خه‌باتمێدیا، ناوه‌ندێکی ڕاگه‌یاندنی و ڕۆشنبیری کوردییه که نزیکه‌ی ١٥ ساڵه‌ به‌رده‌وامه‌ له خه‌بات و تێکۆشان.

 

په‌یوه‌ندی گرتن