دوشنبه 

31 فوریه 

2724
xebatmedia

سازمانی خه‌باتی کوردستانی ئێران

سرنگونی راه برون رفت از حاشیه های مرگبار

سرنگونی راه برون رفت از حاشیه های مرگبار

ز . خبات
کیک های حاوی قرص، پرت کردن کودک زباله گرد به داخل سطل و موج وسیع رسانه ای آن، آنفولانزا، ایدزی کردن مردم لوردگان، معطل کردن ملت با خبر تحقیر آمیز هدیه

ز . خبات

کیک های حاوی قرص، پرت کردن کودک زباله گرد به داخل سطل و موج وسیع رسانه ای آن، آنفولانزا، ایدزی کردن مردم لوردگان، معطل کردن ملت با خبر تحقیر آمیز هدیه دادن چند گیگابا٠یت اینترنت رایگان به مردم یا پستچی شدن پهبادها، اخبار ضد و نقیض از رفع فیلترینگ ....آتش زدن بازارها، هتل ها، سالن های عروسی و سر آخر جک سازی با زخمهای مردم، همه و همه عامدانه در جهت اجرای سیاست «بحران سازی حداکثری» و «بحران در بحران» برای ادامه وضعیت برزخی فعلی و به این هدف است که فراموش کنید در کف خیابان بیش از هزار نفر از مردم بی دفاع را کشتند، مردمی که برای اعتراض به وضعیت معیشت و وضع٠یت اسفبار در ا٠یران، به خ٠یابانها آمده بودند و اکنون در لابلای این همه اتفاق، میخواهند فاجعه پیدا شدن جسد بازداشتی‌ها در رودخانه و سدها را جدی نگیرید. کشتار و خفقان و بحران سازی برای اینست که حقوق اساسی خود را طلب نکنید. ذهن شما باید از موضوع اصلی منحرف شود. موضوع اصلی اینست دزدها، نالایق ها، جانیان و شکنجه گران باید بروند. ضمن اینکه مسئله و خبر بزرگ اینست: در سه روز مردم کنترل کشور را بدست گرفتند، موضوعی که می‌تواند قدرت و اعتماد بنفس مردم را برای حرکت های بعدیشان در کنترل آینده و زندگیشان و طرد ستمگران پر رنگ کند. بحران در بحران میخواهد شما به این موضوع فکر ‌نکنید که توانستید و می توان٠ید کنترل کشور را از دست تبهکاران خارج کنید.
موضوع جانشینی ولی فقیه اعم از خاتمی و روحانی، بازگشت موسوی و کروبی و حتی پهلوی را هم به لیست این بازی بی نتیجه اضافه کنید، اما من و تو باید به حرکت بعدی بیاندیشیم که همه معادلات مافیای حاکم را بر  هم می زند، و آن تصمیم به تغییرات اساسیت و در در اراده معطوف به هدفمان نهفته است.


4 سال و 5 ماه و 3 روز و 12 ساعت و 56 دقیقه پیش از این

سرنگونی راه برون رفت از حاشیه های مرگبار

سرنگونی راه برون رفت از حاشیه های مرگبار


صفحات ویژه وب سایت

ده‌رباره‌ی خه‌باتمێدیا


خه‌باتمێدیا، ناوه‌ندێکی ڕاگه‌یاندنی و ڕۆشنبیری کوردییه که نزیکه‌ی ١٥ ساڵه‌ به‌رده‌وامه‌ له خه‌بات و تێکۆشان.

 

په‌یوه‌ندی گرتن