دوشنبه 

31 فوریه 

2724
xebatmedia

سازمانی خه‌باتی کوردستانی ئێران

اطلاعیه سازمان خبات در رابطە با بەهلاکت رساندن پاسدار تروریست قاسم سلیمانی

اطلاعیه سازمان خبات در رابطە با بەهلاکت رساندن پاسدار تروریست قاسم سلیمانی
سازمان خبات کردستان ایران کمیته مرکزی

انگونه که اطلاع دارید روز جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ در جریان یک عملیات ضد تروریستی توسط پهبادهاى نیروی هوایی آمریکا, پاسدار تروریست قاسم سلیمانی...

مردم ایران!

هم میهنان مظلوم کوردستان!

خانواده سربلند شهیدان و زندانیان سیاسی!

 همانگونه که اطلاع دارید روز جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸  در جریان یک عملیات ضد تروریستی  توسط پهبادهاى نیروی هوایی  آمریکا, پاسدار تروریست قاسم سلیمانی فرمانده سپاه تروریستی قدس رژیم آخوندی و همچنین ابومهدی مهندس و شماری دیگر از تروریستان به سزای اعمال غ٠یره انسانی و تروریستیشان رسیدند. تروریست قاسم سلیمانی از اوایل شروع فعالیت تروریستی در سپاه پاسدارن، از جانب رژیم آخوندی روانه کوردستان ایران  گرد٠ید و  جنایاتش را با کشتن و تهاجم به اهالی بی گناه کردستان ایران آغاز کرد. جنایات غیر انسانی علیە ملت ایران و مبارزان راه آزادی در طول ح٠یات ننک٠ینش او فردى خون آشام  ساخت. این پاسدار ترور٠یست ،مسئول ریخته شدن خون هزاران نفر از مردم بیگناه خاورمیانه و بخصوص عراق و سوریه و لبنان و یمن م٠یباشد و  مسئول اول رژیم درکشورهاى خارج  و پشیبان و همکار گروهای تروریستی تندرو  بود. پاسدار قاسم سلیمانی در اغتشاشات درکشورهای دیگر و کشتن  مردم بیگناه در راستای پیشبرد طرحهای خطرناک ضد انسانی و ایجاد تفرقە و آشوب در منطقه نقش اصلى ایفا میکرد.

 به همین خاطر خبر کشته شدن نامبرده جای بسی خوشحالی  تمامی فعالان راه آزادی و ملت به ستوه آمده کردستان, ایران, عراق, یمن و لبنان و بیشتر کشورهای منطقە و  جهان م٠یباشد. بی تردید با کشته شدن تروریست پاسدار قاسم سلیمانی، تروریستها و طرحهای ضد انسانی سران رژیم آخوندی ضربه ای قابل ملاحظه ای را متحمل شدند و همانطور که دیدیم سران رژیم در ایران دچار شوک شده و یکه خوردند.

 در حالى که قاسم سلیمانی و همراهان تروریستش در بغداد به سزای اعمالشان  رسیدند،که در چهلم سوگ شهیدان قیام آذر ماه شهرهای ایران و کردستان بودیم و ملت کرد و مردم در دیگر مناطق  ایران عزادار  شه٠یدانی بودند که  از جانب قاسم سلیمانی و پاسداران و مزدوران دیگر رژیم ولایت فقیه خونشان به ناحق ریخته و شهید گشتەاند. حتم داریم کە ملت کرد و دیگر ملتهای  ایران در آینده نزدیک، با تداوم مبارزه و بى امانشان در برابر این نظام  خواهیم بود شاهد سرنگونى آن خواهند بود, رژیمى که مسئول  نا آرامی و اغتشاشات و آشوب در منطقه و جهان بوده است د٠یگر ازجنایاتش گذشت نخواهد شد.

 سازمان خبات کوردستان ایران بەمناسبت بهلاکت رسیدن پاسدار تروریست قاسم سلیمانی, تبریکات صمیمانه خود را به ملت  کرد در کردستان  و دیگر ملتهای ایران، به خصوص خانواده شهیدان قیام آذر ماه و همچنین  مردم سوریه, عراق, لبنان, یمن و منطقه اعلام میدارد. سرنگون باد رژیم آخوندی . پیروز باد مبارزه ملت ایران و ملت قهرمان کرد در راستای رسیدن به حقوق حقه خود.

 سازمان خبات کردستان ایران کمیته مرکزی ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸


4 سال و 4 ماه و 13 روز و 9 ساعت و 55 دقیقه پیش از این

اطلاعیه سازمان خبات در رابطە با بەهلاکت رساندن پاسدار تروریست قاسم سلیمانی

اطلاعیه سازمان خبات در رابطە با بەهلاکت رساندن پاسدار تروریست قاسم سلیمانی


صفحات ویژه وب سایت

ده‌رباره‌ی خه‌باتمێدیا


خه‌باتمێدیا، ناوه‌ندێکی ڕاگه‌یاندنی و ڕۆشنبیری کوردییه که نزیکه‌ی ١٥ ساڵه‌ به‌رده‌وامه‌ له خه‌بات و تێکۆشان.

 

په‌یوه‌ندی گرتن