دوشنبه 

31 فوریه 

2724
xebatmedia

سازمانی خه‌باتی کوردستانی ئێران

پیام دبیرکل سازمان خبات کوردستان ایران در ارتباط با شیوع بیماری کرونا.

پیام دبیرکل سازمان خبات کوردستان ایران در ارتباط با شیوع بیماری کرونا.

هم میهنان عزیز !

هم میهنان عزیز !
پزشکان  و کادر زحمتکش بیمارستانها!
همانگونە کە میدانید بیماری کرونا درکوردستان و سراسر ایران شیوع پیداکردە و متأسفانه جان صدها نفر در ایران و کوردستان را گرفت، و هزاران نفر  را بیمار کرد،کەشمار زیادی از آنها زندگیشان باخطر روبروست.
دراین شرایط دشوار ،باردیگر رژیم منفور آخوندی درمقابل سرنوشت و زندگی مردم ایران و ویروس کرونا بی تفاوت بودە و حتی در وارد کردن  ویروس کرونا به ایران دخیل م٠یباشد.
تداوم  مسافرتها و پرواز  هواپیماهای ایرانی بە کشور چین،در روزها٠یى کە بیماری کرونا در شهر (وهان )وبسیاری ازشهرهای دیگر چین شیوع پیداکردە بود ،نشان دهندەی نادانی و همچنن بی تفاوتی سردمداران رژیم در قبال مردم ایران است.
هم میهنان مبارز!
پزشکان و کوادر پزشکی خستگی ناپذیر!
بدون شک در این وضعیت  وخیم و ناخواستەی کنونی در شهرهای کوردستان و سراسر ایران،مسئولیت  سنگین بر دوش هر فرد در جامعە و بە ویژە پزشکها و پرستاران و کادر بیمارستانهاست تا به درمان بیماران و  خاتمه دادن به این بیماری و کاهش شمار جان باختگان بکوشند.
جای دارد،قدردانی بیکرانم را بە پزشکان ، کادر بیمارستانها و تمامی فعالین مدنی در کوردستان تقدیم کنم  کە بانهایت دلسوزی و احساس مسئولیت بە بیماران خدمت میکنند و حتی با حساس بودن  این بیماری  در کمک کردن و درمان بیماران تاثیر بگذارد.
در تماسهایی کە از سوی شماری از معلمان، شخصیتها و خواهران و برادران، از بنده و سازمان خبات خواستند، کە طی بیامی از مردم تقاضاکنم کە در حفظ سلامت خود  بیشتر  بکوشند و توصیەهای پزشکان را انجام دهند.
بد٠ین مناسبت از هم میهنان ارجمند تقاضا میکنم تا از خود و اطرافیانشان حفاظت کنند و از برگزاری  جلسات عمومی و گردهمایی  پرهیزکنند و تا حدامکان در منازلشان بمانند.همچنین اعضای خانوادەی کسانی کە دچاربیماری کرونا شده اند از دیدار با دوستان و آ‌شنایان خود پرهیز، و سعی کنند در اولین فرصت  نزد پزشک رفتە و وضعیت خودرا بررسی کردە،و از نزدیک شدن بە مردم  خود داری کنند.
از هم میهنان مبارز می خواهم همانند گذشتە وبە ویژە در این برهەی حساس و در ایام شیوع کرونا، همچون حال و درآ‌یندە  ن٠یز با ازخودگذشتگی و اتحاد، بەیاری یکدیگر بشتابند.
از ثروتمندان و تجار تقاضادارم کە بە مردم تهیدست و بی بضاعت یاری برسانند و  مسئولیت ملی و میهنی خود را اجرا کنند.
مطمئم کە مردم ایران و سراسر جهان این بیماری را شکست دادە و بە زودی شاهد ازمیان رفتن ویروس کرونا و سرنگونی رژیم‌ آخوندی خواهیم بود، کە دهها برابر از کرونا ،خطرناکتر میباشد.
درخاتمه، از جانب سازمان خبات کوردستان ایران بە تمامی خانوادەهای جان باختگان بیماری کرونا تسلیت میگوییم و امیدواریم غم فقدان عزیزانشان بە  سوژەای برای انتقام و مبارزە با حکومت ستمگر آ‌خوندی کە مبدا تمامی رنج و محنت مردم ایران است تبدیل گردد.
با امید بە سلامتی بیماران و تمامی مردم سراسر ایران و جامعە انسانی .
سازمانی خبات کوردستان ایران .
دبیرکل
باباشیخ حسینی
۲٤اسفند ۱۳۹٨هجری شمسی


4 سال و 2 ماه و 3 روز و 15 ساعت و 10 دقیقه پیش از این

پیام دبیرکل سازمان خبات کوردستان ایران در ارتباط با شیوع بیماری کرونا.

پیام دبیرکل سازمان خبات کوردستان ایران در ارتباط با شیوع بیماری کرونا.


صفحات ویژه وب سایت

ده‌رباره‌ی خه‌باتمێدیا


خه‌باتمێدیا، ناوه‌ندێکی ڕاگه‌یاندنی و ڕۆشنبیری کوردییه که نزیکه‌ی ١٥ ساڵه‌ به‌رده‌وامه‌ له خه‌بات و تێکۆشان.

 

په‌یوه‌ندی گرتن