دوشنبه 

31 فوریه 

2724
xebatmedia

سازمانی خه‌باتی کوردستانی ئێران

وقوع انفجارهای مهیبی در پایگاه نظامی و موشکی تهران

وقوع انفجارهای مهیبی در پایگاه نظامی و موشکی تهران

خبات میدیا:بامداد روز جمعە ٦تیرماە منابع داخلی کشور خبر از بمباران مرکز اتمی پارچین در صبح دادند، که هنوز از جانب سپاه تایید نشده است. اما به گفته کارشناسان رنگ

خبات میدیا: بامداد روز جمعە ٦تیرما منابع داخلی کشور خبر از بمباران مرکز اتمی پارچین در صبح دادند، که هنوز از جانب سپاه تایید نشده است. اما به گفته کارشناسان رنگ سبز تنها به دل انفجار c4 و مواد منفجره قوی ست و انفجار گاز رنگ آبی و زرد خواهد داشت. سخنگوی وزارت دفاع در شبکه خبر اقرار به انفجار در پارچین کرده است اما ایسنا کلمه پارچین را سانسور و پس از دقایقی بازگرداند. طبق گزارشی از سایتهای خبری، بخشی از انفجارهای بامداد جمعە تهران در پایگاە خجیر پارچین بودە و بە گفتە منابع موثق کشتە و زخمی هم داشتە است. اکنون سپاە پاسداران در تهران به حالت آمادە باش کامل درآمدە. و این کذب بودن خبر انفجار مخزن گاز را آشکارمیسازد.

آمبولانس های اعزامی، بدون آژیر و سروصدا وارد محوطه پارچین شده‌‌‌اند.  

همزمان با انفجارهای تهران نیز نیروهای وابسته به سپاه عراق به مراکز حشد شعبی حمله کرده و طی عملیاتی به همراه نیروهای امریکایی ۱۹ فرمانده حشدالشعبی در عراق را دستگیر کردند.

اوضاع در بغداد بعد از دستگیری چهار تن از فرماندهان و پانزده عضو ارشد حشدالشعبی توسط یگان ضد تروریسم عراق و ارتش امریکا بشدت بهم ریخته است, نیروهای امنیتی عراق در تمام منطقه سبز مستقر شده و این منطقه را تحت محاصره خود قرار داده اند.

یکی از فرماندهان سپاه قدس بەعنوان سرپرست عملیات ناکام انفجار فرودگاه بغداد در میان دستگیرشدگان امشب در بغداد است.

بامداد جمعه نیروهای آمریکایی طی عملیاتی ١٩ فرمانده و اعضای ارشد حزب الله و حشدالشعبی عراق را دستگیر کردند که در حمله به نیروهای آمریکایی دست داشتند.

در این عملیات تعدادی موشک از نیروهای حشدالشعبی به سرپرستی سپاه قدس توقیف شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


3 سال و 10 ماه و 24 روز و 23 دقیقه پیش از این

وقوع انفجارهای مهیبی در پایگاه نظامی و موشکی تهران

وقوع انفجارهای مهیبی در پایگاه نظامی و موشکی تهران


صفحات ویژه وب سایت

ده‌رباره‌ی خه‌باتمێدیا


خه‌باتمێدیا، ناوه‌ندێکی ڕاگه‌یاندنی و ڕۆشنبیری کوردییه که نزیکه‌ی ١٥ ساڵه‌ به‌رده‌وامه‌ له خه‌بات و تێکۆشان.

 

په‌یوه‌ندی گرتن