دوشنبه 

31 فوریه 

2724
xebatmedia

سازمانی خه‌باتی کوردستانی ئێران

وعده های پوشالی یا ایمان واقعی

وعده های پوشالی یا ایمان واقعی

ماردین زاهدی


ماردین زاهدی

سلام, میشه بگید خبات بە چه معنیه و هدفتون چیە؟!!

معمولا با اینچنین پیامهایی در دایرکتها برای سنجش سطح دانش و یا تشخیص هویت شخص مورد نظر شروع میشود و گاها با ارا٠ی٠”ه برخی اطلاعات شخصی فرد, غیر مستقیم اقدام به معرفی خود کرده و با ایجاد جوی همراه با استرس اقدام به ارتباط با محوریت خود می نمایند.

هدف از اینگونه ارتباطات نفوذ کردن به نهادهای اپوزسیون با انگیزه خرابکاری و دادن وعده هایی مانند ساپورت برگشت بی دردسر و یا فرستادن به اروپا و وعده پول و غیره است که تمامی این وعده ها،واهی و پوچ بوده که در صورت موفقیت و اغفال فرد مورد نظر که خواستار خیانت  و  کارهایی مانند درز اطلاعات و یا خرابکاری چه ساده و چ حرفه ای که در حد توان شخص باشد, اقدام به حذف فیزیکی دو طرفه ا٠“ن شخص متهم به جاسوسی میکنند که هم از جانب مردم منفور  و در سازمان حزب، بى اعتبار، و رژیم  ا٠“نرا در راستاى  نابودى جامعه و خو٠یشتن به کار م٠یبرد  که در واقع شخص٠یت انسانى خود را از دست میدهد.

شخص فر٠یب خورده در ازاى قولهاى به نفع رژیم اقداماتى غ٠یر قانونى و مغا٠یر با تمام اصول بن٠یادى انسانى و اخلاقى انجام م٠یدهد,البته اگر شخص به کشور برگردد و ابراز ندامت کند از سویی شامل محرومیت اجتماعی میشود که رفته رفته از او شخصی منزوی و بی هدف میسازد و از سوی دیگر  حاکم٠یت او را در  تشویق کسان دیگری به خ٠یانت مورد استفاده قرار م٠یدهد  که  در جامعه خا٠ی٠”ن نامیده میشوند،ترفندى از جانب رژیم, براى تشو٠یش در جامعه، و این همان چیزی است که رژیم خواستار ا٠“ن است.

اما چرا تا به این اندازه رژیم در پی برگرداندن افراد وسعى در نفوذ به احزابی است که ا٠“نها را تنها چند  عدد گروهک ضد انقلاب میخواند و مدعیست که به سادگی میتواند اقدام به نابودیشان کند. اگر اینگونه است چرا باید یک نفر پیوست شده به احزاب و به همان شیوه منفک شده تا به این اندازه برای رژیم مهم باشد که توانش را برای این مهم صرف میکند. این بسیار بدیهی است که تنها حضور ا٠“ن شخص نیست که برای رژیم اهمیت دارد بلکه شخصی که با نام مبارز و پیشمرگه به احزاب میپیوندد در واقع نماینده یک خانواده, یک محله و یک شهر است که میتواند سکان روشنکرى و واقع٠یت پراکنی را بوسیله همانها به گردش درا٠“ورد. ترس نظام از پیشمرگان و مبارز٠ین به حد٠یست که نزدیکان و خانواده هایشان را تحت فشار و مراقبت محسوس و نامحسوس قرار میدهد تا باعث ا٠“شفتگی افکار و اختلال در امر اطلاع رسانی و ا٠“گاه سازی جامعه که وظیفه یک پیشمرگه است شود. هرچه که جامعه روشنتر و ا٠“گاهتر باشد بهتر میتواند ذات مبارزه را حس کرده و در  راستاى این امر، بسیار محکمتر گام بر دارد. ماهیت اصلی رژیم و عواملش تا حدودی روشن است،اما در این زمینه باید شفاف سازی های بیشتری شود تا پرده از دامهای وسوسه انگیزی که رژیم برای مبارزین پهن میکند برداشته شود, ما به عنوان یک مبارز وارد عرصه شده ایم و از تمام سختی و مشقتهایش با خبر بوده و در کمال ایمان و باور به راهی که انتخاب کرده ایم در مبارزه عل٠یه رژیم خونخوار و جنایتکار ایستاده و نخواهیم گذاشت هیچ چیزی ما را از راه مقدس مبارزه برای ا٠“زادی تا پیروزی و رسیدن به ا٠“نچه که لیاقتش را داریم دور نخواهد کرد و رهروان و ادامه دهندگان راه پر افتخار شهیدان کوردستان خواهیم بود و خواه٠یم ماند.


3 سال و 10 ماه و 22 روز و 10 ساعت و 57 دقیقه پیش از این

وعده های پوشالی یا ایمان واقعی

وعده های پوشالی یا ایمان واقعی


صفحات ویژه وب سایت

ده‌رباره‌ی خه‌باتمێدیا


خه‌باتمێدیا، ناوه‌ندێکی ڕاگه‌یاندنی و ڕۆشنبیری کوردییه که نزیکه‌ی ١٥ ساڵه‌ به‌رده‌وامه‌ له خه‌بات و تێکۆشان.

 

په‌یوه‌ندی گرتن