دوشنبه 

31 فوریه 

2724
xebatmedia

سازمانی خه‌باتی کوردستانی ئێران

قیمت دلار امروز

قیمت دلار امروز

قیمت دلار امروز با افزایش یک درصدی، از ۲۹,۶۰۰ (بیست و نه هزار و ششصد ) تومان به ۲۹,۹۰۰ (بیست و نه هزار و نهصد ) تومان رسید. جدول قیمت 3 روز اخیر دلارقیمت (تومان

 
قیمت دلار امروز با افزایش یک درصدی، از ۲۹,۶۰۰ (بیست و نه هزار و ششصد ) تومان به ۲۹,۹۰۰ (بیست و نه هزار و نهصد ) تومان رسید. جدول قیمت 3 روز اخیر دلارقیمت (تومان)مقدار تغییردرصد تغییرتاریخ۲۹,۹۰۰۳۰۰۱امروز۲۹,۶۰۰۳۰۰۱.۰۱روز قبل۲۹,۳۰۰ بودە است.
 



قیمت یورو



یورو، به ۳µ,۰۴۶ (سی و پنج هزار و چهل و شش) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۰۱ درصدی داشته است. جدول قیمت 3 روز اخیر یوروقیمت (تومان)مقدار تغییردرصد تغییرتاریخ۳µ,۰۴۶۳µµ۱.۰۱امروز۳۴,۶۹۱۳۰µ۰.۸·روز قبل۳۴,۳۸۶۸۸۰.۲µ۲ بودە است.



 



قیمت پوند



پوند امروز با افزایش ۰.۶۶ درصدی، از ۳۸,۱۹µ (سی و هشت هزار و یکصد و نود و پنج ) تومان به ۳۸,۴µ۲ (سی و هشت هزار و چهارصد و پنجاه و دو ) تومان رسید. جدول قیمت 3 روز اخیر پوندقیمت (تومان)مقدار تغییردرصد تغییرتاریخ۳۸,۴µ۲۲µ·۰.۶۶امروز۳۸,۱۹µ۴۴۰۱.۱µروز قبل۳·,·µµ بودە است.



 
آخرین نرخ درهم امارات



در بازار امروز درهم امارات (حواله) نسبت به روز قبل ، با ۱۸۰ تومان افزایش، ۸,۲۲۰ (هشت هزار و دویست و بیست ) تومان نرخ گذاری شدە است
 



قیمت لیر ترکیه 



همچنین لیر ترکیه با افزایش ۱.·۱ درصدی نسبت به روز قبل ، ۳,۹۰µ (سه هزار و نهصد و پنج ) تومان معامله شدە است.



 



قیمت دلار کانادا



دلار کانادا امروز با افزایش ۱.۴ درصدی، از ۲۲,۱۳۴ (بیست و دو هزار و یکصد و سی و چهار ) تومان به ۲۲,۴µ۰ (بیست و دو هزار و چهارصد و پنجاه ) تومان رسیدە است.
 



آخرین نرخ دلار استرالیا




در بازار امروز دلار استرالیا نسبت به روز قبل ، با ۴۸µ تومان افزایش، ۲۱,۶۶۱ (بیست و یک هزار و ششصد و شصت و یک ) تومان نرخ گذاری شدە است.



 



قیمت انواع سکە دربازارهای ایران!



قیمت سکه به 15,200,000 (پانزده میلیون و دویست هزار) تومان رسید که نسبت به روزهای قبل ، افزایش 5.26 درصدی داشته است. جدول قیمت 3 روز اخیر سکه قیمت (تومان)مقدار تغییردرصد تغییرتاریخ ۱µ,۲۰۰,۰۰۰۸۰۰,۰۰۰µ.۲۶امروز۱۴,۴۰۰,۰۰۰۴µ۰,۰۰۰۳.۱۲روز قبل۱۳,۹µ۰,۰۰۰۳۰۰,۰۰۰۲.۱µ۲ طبق این نمودار بودە است.
 



قیمت نیم سکه



نیم سکه، به ۸,۲۰۰,۰۰۰ (هشت میلیون و دویست هزار) تومان رسید که نسبت به روزهای قبل ، افزایش ۴.۸· درصدی داشته است. جدول قیمت 3 روز اخیر نیم سکه قیمت (تومان)مقدار تغییردرصد تغییرتاریخ۸,۲۰۰,۰۰۰۴۰۰,۰۰۰۴.۸·امروز·,۸۰۰,۰۰۰۱µ۰,۰۰۰۱.۹۲روز قبل·,۶µ۰,۰۰۰۱·۰,۰۰۰۲.۲۲۲ نمودار روز های پیش. 



آخرین نرخ ربع سکه



ربع سکه با افزایش ۶.۶ درصدی، از ۴,۹µ۰,۰۰۰ (چهار میلیون و نهصد و پنجاه هزار) تومان به µ,۳۰۰,۰۰۰ (پنج میلیون و سیصد هزار) تومان رسید.



 
قیمت سکه گرمی



در بازار امروز هر سکه گرمی نسبت به روز قبل ، با ۰ تومان بدون تغییر، ۲,µ۰۰,۰۰۰ (دو میلیون و پانصد هزار) تومان نرخ گذاری شدە است.


3 سال و 7 ماه و 17 روز و 22 ساعت و 12 دقیقه پیش از این

قیمت دلار امروز

قیمت دلار امروز


صفحات ویژه وب سایت

ده‌رباره‌ی خه‌باتمێدیا


خه‌باتمێدیا، ناوه‌ندێکی ڕاگه‌یاندنی و ڕۆشنبیری کوردییه که نزیکه‌ی ١٥ ساڵه‌ به‌رده‌وامه‌ له خه‌بات و تێکۆشان.

 

په‌یوه‌ندی گرتن