سه‌شنبه 

1 مارس 

2724
xebatmedia

سازمانی خه‌باتی کوردستانی ئێران

ایرج مصداقی، جاسوس و خودفروش، تواب رژیم آخوندی

ایرج مصداقی، جاسوس و خودفروش، تواب رژیم آخوندی

ماردین زاهدی


بی‌تردید جاودانه شدن در اذهان مردم  و برجای گذاشتن نام نیک از خود، از بزرگترین آرزوهای انسانهای والامقام است، کسانی که زندگی خود را وقف اهداف انسانی نموده و در دل و ضمیر مردم تا به ابد ماندگار خواهند شد.  

بدیهی است اینچنین انسانهایی دارای دشمنانی نیز هستند که به واسطه اهدافشان، تحت عناوین مختلف مورد حمله قرار گرفته و دشمنانشان تلاش می‌کنند تا از مرتبط انسانی و بزرگی اینگونه اشخاص بکاهند.

ایجاد تحول در اهداف و اعتقادات برخی از این افراد که روزی با داشتن اهدافی مبارزه کرده باشند صورت می‌گیرد. یا آن را کنار می‌گذارند و یا بالعکس به آن برمی‌گردند.

آرى، ایرج مصداقی یکی از این جواسیس و مزدوران است. در حالی که به اصطلاح علیه رژیم فاسد خمینی فعالیت می‌کرد، اما بعداز دستگیری و زندان و بعداز آزاد شدنش، چهره دیگری از خود نشان داد و خود را به حکومت خونریز خمینی آویخت.

لازم به ذکر است که دستگاه امنیت رژیم آخوندی همواره سیاستهایش، اعزام مزدوران به اروپا و تولید افرادی است تا روی افکار عمومی تاثیر بگذارد و به نفع رژیم کار بکنند.

اینگونه، به اصطلاح آزادیخواهان را  برجسته می‌کنند و روی آنها نورپردازی می‌کنند تا در شرایط لازم مورد استفاده قرار گیرند. اینگونه افراد با برخورداری از حمایت مستمر رژیم فعالیتهایشان را آغاز می‌کنند و تحت عناوین مختلف و مسئولیتهای بی‌اساس تلاش می‌کنند خود را به عنوان افراد مبارز و آزادیخواه نشان دهند. این افراد در صورت نیاز رژیم، با منابع و اطلاعات غلط، به موسسات، جنبش‌ها، سازمانها و شخصیتها حمله می‌کنند تا بتوانند چهره شخصیت‌های برجسته را در انظار عمومی مخدوش کنند.

در این ایامی که ملت بزرگ کرد در ماتم و سوگ بزرگمرد راه آزادی و شاعر ملی جلال ملکشاه است، ایرج مصداقی به نامبرده حمله کرده و به تخریب شخصیت بزرگ و مبارزاتی این شاعر ملی پرداخته وی را مزدور رژیم خوانده است.

این در حالی است که جلال ملکشاه سالها در زندان و تحت شکنجه‌‌‌های رژیم بوده است و اگر اینگونه نمی‌بود که این شاعر بزرگ نیز مانند ایرج مصداقی جاسوس از حمایت‌های رژیم استفاده می‌کرد. اما مردم آزادیخواه کردستان عل٠یرغم مخالفت حاکم٠یت، با شرکت در این مراسم با حداکثر شجاعت خود ثابت کردند که به رغم همه تبلیغات دروغین رژیم و مخالفتش با آنها، قهرمانان راستین از قلبهاشان بیرون نخواهند شد و آزادی و آزادیخواهان برای همیشه باقی جای خواهند گرفت.

تاریخ مملو از فراز و نشیب است و توسط بسیاری نظارت خواهد شد. اما به وضوح پیداست که مردم چه کسانی را قهرمان خود می‌داند و چه کسانی هم در زباله دان تار٠یخ دفن خواهند شد.

 


3 سال و 6 ماه و 16 روز و 4 ساعت و 7 دقیقه پیش از این

ایرج مصداقی، جاسوس و خودفروش، تواب رژیم آخوندی

ایرج مصداقی، جاسوس و خودفروش، تواب رژیم آخوندی


صفحات ویژه وب سایت

ده‌رباره‌ی خه‌باتمێدیا


خه‌باتمێدیا، ناوه‌ندێکی ڕاگه‌یاندنی و ڕۆشنبیری کوردییه که نزیکه‌ی ١٥ ساڵه‌ به‌رده‌وامه‌ له خه‌بات و تێکۆشان.

 

په‌یوه‌ندی گرتن