دوشنبه 

31 فوریه 

2724
xebatmedia

سازمانی خه‌باتی کوردستانی ئێران

اطلاع٠یه مرکز امنیت سازمان خبات، درارتباط با توطئەی جدید رژیم آخوندی

اطلاع٠یه مرکز امنیت سازمان خبات، درارتباط با توطئەی جدید رژیم آخوندی

هممیهنان گرامى!

هممیهنان گرامى!
پیشمرگان قهرمان و مبارزان راە آزادی!
بدیهی ست، رژیم آخوندی و نهادهای جاسوسی و امنیتی ش، درتلاشند تا بە هر روش و با استفادە از هرفرصتی بە جنبش انقلابى و سازمان خبات ضربە بزنند، تابەخیال خامشان مشروعیت جنبش حقطلبانەی کوردستان و مبارزات آزادیخواهی و سرنگونى خواهی درایران را، کە همیشە برعلیە رژیم درتلاش و مبارزە بودە را تضعیف کنند. 
درهمین راستا، درطول چندین ماە اخیر، نهادهای امنیتی رژیم آخوندی، درتلاشند  تا بەسازمان خبات، رهبری و کادرو پیشمرگەها، آسیب برسانند، زیرا کینە و ترس بسیاری ازسازمان خبات دارند و استراتژی سرنگونی و رد مذاکرات با آن حاکمیت منفور را بە عنوان تهدیدی بزرگ بر حکومت خود میدانند. بەهمین سبب، نهادهای امنیتی از سخیفانەترین تلاشها برای بدنام کردن و آشوب در صفوف سازمان خبات، استفادە میکنند.
دربیاننامەها و مقاله هاى که در کذشته منتشر کرده بودیم  روشن ساخت٠یم کە رژیم از زنان فریب خوردە (پرستو) کە شماری بە دلیل شرایط دشوار زندگی، بە دام نهادهای امنیتی رژیم افتادەاند، برای جاسوسی و اقدامات آشوبگرانە بەکار م٠یگ٠یرد، و مبارزین و آزادیخواهان را بەدام میاندازند.مدتی است تلاشهای رژیم درهمین راستا، افزایش یافتە و این زنان فر٠یب خورده را برای بدنام کردن پیشمرگە بەویژە پیشمرگەهای سازمان خبات،اج٠یر کرده و چند نفر اخراجى از سازمان خبات، بە دام مزدوران رژیم افتادە و تصاویر نامناسبی از انها منتشر شدەاست. 
علیرغم محکوم کردن این اقدامات فریبکارانەی رژیم، و بی احترامی نسبت بە جایگاە زنان، مجددا اعلام میداریم کە هیچ یک از اقدامات رژیم آخوندی تاثیری بر عزم انقلابی مبارزین صفوف سازمان خبات  و مبارزه علیە حاکمیت دیکتاتوری آخوندی نخواهد داشت. 
ما از مبارزین راە آزادی و مبارزان صفوف سازمان خبات، خواستاریم کە با آگاهی کامل فضای مجازی، اینستاگرام، فیس بوک و ...غ٠یره، را بەکاربگیرند، تا نهادهای امنیتی رژیم آخوندی بە اهداف شومشان نرسند و بیش ازپیش رز٠یل و مأیوس گردند. 
سرنگون باد رژیم دیکتاتور آخوندی 
پیروز باد مبارزەی مشروع ملت کورد و ملتهای ایران
سازمان خبات کوردستان ایران
مرکز امنیت و ضدترور
21 فروردین 1400هجری شمسی


3 سال و 1 ماه و 9 روز و 12 ساعت و 42 دقیقه پیش از این

اطلاع٠یه مرکز امنیت سازمان خبات، درارتباط با توطئەی جدید رژیم آخوندی

اطلاع٠یه مرکز امنیت سازمان خبات، درارتباط با توطئەی جدید رژیم آخوندی


صفحات ویژه وب سایت

ده‌رباره‌ی خه‌باتمێدیا


خه‌باتمێدیا، ناوه‌ندێکی ڕاگه‌یاندنی و ڕۆشنبیری کوردییه که نزیکه‌ی ١٥ ساڵه‌ به‌رده‌وامه‌ له خه‌بات و تێکۆشان.

 

په‌یوه‌ندی گرتن