شنبه 

22 فوریه 

2724
xebatmedia

سازمانی خه‌باتی کوردستانی ئێران

پیام دبیر کل سازمان خبات به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

پیام دبیر کل سازمان خبات به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

کاک باباشیخ حسینی دبیر کل سازمان خبات کردستان ایران فرارسیدن عید سعید فطر, را به هممیهنان مسلمان در کوردستان, ایران و جهان تبر٠یک گفت. دبیر کل سازمان در ب٠یام تبر

پیام دبیر کل سازمان خبات به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر
کاک باباشیخ حسینی دبیر کل سازمان خبات کردستان ایران فرارسیدن عید سعید فطر, را به هممیهنان مسلمان در کوردستان, ایران و جهان تبر٠یک گفت. دبیر کل سازمان در ب٠یام تبریکش گفتند که در بیشتر ممالک اسلامی و خصوصا در ایران, مردم زندگی مشقت باری داشته و در فقر و بیکاری و معضلات دیگر رنج میبرند. مبرهن است شرایط زندگی مردم ایران ازاکثر کشورهای خاورمیانه وخیمتر بوده, و با بودن فقر و دهها معضل اجتماعی و کمبود و بیکاری, همزمان سردمداران رژیم شدیدا مردم را استثمار و همچنین فعالان و آزادیخواهان را زندانی، شکنجه و اعدام میکنند. خامنه ای و سردمداران این رژیم دیکتاتور, به زندگی و آینده مردم ایران اهمیت نم٠یدهند, و تنها، ماندن بر مسند قدرت و بقای حاکم٠یتشان بەهر طریق و به هر قیمت, برایشان مهم است. این حکام مستبد، بیش از چهل سال است با احکام ناروا، زندگی عادی را برای ساکنین ایران سخت کرده و بخشی از ثروت کشور را برای دسته و گروه های تروریستی و آشوب در کشورهای دیگر بکار گرفته وبخش  دیگر  سرمایه مردم ا٠یران را برای گسترش تسل٠یحات نظامی و ساخت بمب اتم به هدر میدهند و مابقا٠یش توسط عوامل دیگر و دست اندرکاران دزیده میشود.
هم میهنان گرامى و مسلمان!
در ماه رمضان در چندین کشور خاورمیانه و خصوصا افغانستان و فلسطین, مردم بیگناه, قربانی سیاست و اعمال نیروها و گروهای تروریستی شده, که متاسفانه در حملە تروریستی به مدرسه سیدالشهدا در شهر کابل ۸µ دانش آموز کشته و بر اثر چند اقدام تروریستی دیگر در نقاط دیگر افغانستان چندین نفر دیگر نیز کشته شده اند. این اعمال تروریستی و کشتن مردم بیگناه از جانب گروه و دسته های تروریستی را به تندی محکوم میکنم. مطمئنم, با مبارزه و تلاش مردم ستمدیده, حکومتهای ظالم و دیکتاتور و دسته و گروه های تروریستی نابود خواهند شد, خصوصا در آینده ای نزدیک حکومت دیکتاتور و ضد بشر آخوندی, با مبارزه و انقلاب مردم ایران، فعالان، شورشگران و مقاومت سراسری نابود م٠یشود و آزادی بر ایران و کوردستان  سا٠یه خواهد کشید.
مجددا ع٠ید فطر را به مسلمانان کوردستان و ایران و جهان تبر٠یک م٠یگو٠یم.
باباشیخ حسینی 
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ هجری شمسی 
۱۲ ماه می ۲۰۲۱ میلادی


2 سال و 11 ماه و 26 روز و 10 ساعت و 17 دقیقه پیش از این

پیام دبیر کل سازمان خبات به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

پیام دبیر کل سازمان خبات به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر


صفحات ویژه وب سایت

ده‌رباره‌ی خه‌باتمێدیا


خه‌باتمێدیا، ناوه‌ندێکی ڕاگه‌یاندنی و ڕۆشنبیری کوردییه که نزیکه‌ی ١٥ ساڵه‌ به‌رده‌وامه‌ له خه‌بات و تێکۆشان.

 

په‌یوه‌ندی گرتن