دوشنبه 

31 فوریه 

2724
xebatmedia

سازمانی خه‌باتی کوردستانی ئێران

پیام تبریک دبیرکل سازمان خبات بە مناسبت فرارسیدن عید قربان

پیام تبریک دبیرکل سازمان خبات بە مناسبت فرارسیدن عید قربان

هم میهنان مسلمان در کردستان!

هم میهنان مسلمان در کردستان!

مسلمانان ایران و جهان!

عید قربان, جشن فداکاری، بخشیدن و قربانی کردن زندگی در راستای باور و عهد به یزدان بی همتا, جشن  مبارزه با ستمگران و ظالمان و جشن همکاری و کمک به مستمندان را بە مسلمانان در کردستان, ایران و جهان تبریک  میگویم. 

در حالی عید قربان را گرامی میداریم که متاسفانه رژیم و سردمداران در ایران,  برای مردم روزنە امیدی باقی نگذاشتەاند و بیکاری, گرانی, ستم و جنایت را گستراندەاند. 

فساد سردمداران, زندگی را بر عموم  مردم  سخت کرده و باعث انواع بحران, برای تمام مردم و بخصوص ملیتها و مناطق و شهرهای کردستان, بلوچستان و بخصوص خوزستان شده است.

ملت عرب در مناطق و شهرهای خوزستان دچار مشکل بی ا٠“بی و خشکسالی شده اند کە بعد از اعلام خواسته هایشان,مورد بیرحمانه ترین سرکوبها و ستم و استثمار قرار گرفته و تا کنون ۳ نفر از هم میهنان عرب از جانب نیروهای سرکوبگر رژیم در ایران به شهادت رسیده اند.

ستم و بی عدالتی حکومت دیکتاتور در ایران در برابر ملیتهای ایران در عموم و به  ویژە در مقابل ملت کرد که صاحب تاریخ هزاران ساله است, این واقعیت را برایمان اثبات میکند کە حاکمیت در ایران در گذشتە تا کنون نخواستەاند و نمیخواهند حقوق  ملیتهای ایران را بە رسمیت بشناسند, که این اعمال ددمنشانە حکومتها در گذشته و حال باعث ا٠“شوب و نا ا٠“رامی در ایران شدە است. 

سعی بر منزوی کردن ملت کرد و تمامی ملیتهای مظلوم در ایران برگرفتە از حس نژادپرستی و حکومت اقلیت بر اکثریت و پایمال کردن اصول انسانی و دینی و دموکراتیک میباشد، کە هرگز برا٠“ورده نخواهد شد.

دراین مناسبت، سیاست دشمنانەی حکومت دیکتاتور ایران در برابر مردم خوزستان را قویا محکوم  میکنم و یقین دارم که ا٠“زادی ملیتهای مظلوم ایران  محقق خواهد شد.

با تبریکات مجدد به مناسبت عید قربان

باباشیخ حسینی 

۲۹ تیر ۱۴۰۰ هجری شمسی


2 سال و 9 ماه و 28 روز و 3 ساعت و 2 دقیقه پیش از این

پیام تبریک دبیرکل سازمان خبات بە مناسبت فرارسیدن عید قربان

پیام تبریک دبیرکل سازمان خبات بە مناسبت فرارسیدن عید قربان


صفحات ویژه وب سایت

ده‌رباره‌ی خه‌باتمێدیا


خه‌باتمێدیا، ناوه‌ندێکی ڕاگه‌یاندنی و ڕۆشنبیری کوردییه که نزیکه‌ی ١٥ ساڵه‌ به‌رده‌وامه‌ له خه‌بات و تێکۆشان.

 

په‌یوه‌ندی گرتن