دوشنبه 

31 فوریه 

2724
xebatmedia

سازمانی خه‌باتی کوردستانی ئێران

پ٠یام تبر٠یک سازمان مجاهد٠ین خلق ایران به مناسبت سالگرد تأس٠یس سازمان خبات کردستان ایران

پ٠یام تبر٠یک سازمان مجاهد٠ین خلق ایران به مناسبت سالگرد تأس٠یس سازمان خبات کردستان ایران
هه‌واڵنێر ئارێز

پ٠یام تبر٠یک سازمان مجاهد٠ین خلق ایران به مناسبت سالگرد تأس٠یس سازمان خبات کردستان ایران


دب٠یرکل محترم سازمان خبات کردستان ا٠یران کاک باباش٠یخ حس٠ین٠ی،

کادرها ، اعضا و پ٠یشمرگان  دلاور خبات،

خواران و برادران گرام٠ی                                

پنجم شهر٠یور روز بن٠یانگذار٠ی سازمان خبات کردستان ایران در سال 1359را با درود به ماموستا س٠یدجلال حس٠ین٠ی بن٠یانگذار خبات و مش٠ی ا٠یستادگ٠ی بدون تزلزل در برابر رژ٠یم ضدبشر٠ی و کرد کش آخوند٠ی، به شما و مردم کردستان ا٠یران تبر٠یک و تهن٠یت م٠یگو٠ی٠یم.

 رهبر٠ی و اعضا و پ٠یشمرگان خبات چهل سال است بر ضرورت و اصل سرنگون٠ی رژ٠یم آخوند٠ی و بر مرزبندی با دیکتاتوریها٠ی شاه و شیخ و بقایا و دم و دنبالچه‌‌‌های آنها، که به طور تار٠یخ٠ی لازمة نف٠ی ستم مضاعف از مردم سرکوب شدة کردستان ا٠یران م٠ی‌باشد، تأک٠ید کرده اند.

سازمان خبات کردستان ا٠یران همچن٠ین با کش٠یدن خط بطلان بر هرگونه راه حل سازشکارانه ومذاکره جو٠یانه با جلادان حاکم ، اعتقاد استوار خود را به مبارزه برا٠ی دمکراس٠ی و آزاد٠ی تمام مردم ا٠یران وخودمختار٠ی کردستان ثابت کرده و حامل یک سیاست اصیل و ترقیخواهانه برا٠ی مردم کردستان ا٠یران است.

س٠یاست اصول٠ی سازمان خبات در ربع قرن گذشته مبن٠ی بر هم‌پیمانی با سازمان مجاهدین خلق و شورا٠ی مل٠ی مقاومت، فرازی تار٠یخ٠ی و درخشان در پیوند با مقاومت سراسری مردم ایران استØ› پ٠یوند٠ی که حاک٠ی از هوش٠یار٠ی و اصالت خط استراتژ٠یک سازمان شماست و تبل٠یغات سخ٠یف رژ٠یم درباره تجز٠یه طلب٠ی پ٠یشمرگان و مبارزان کردستان ا٠یران را نقش بر آب م٠ی‌کند.

از سو٠ی د٠یگر، برادران و خواهران ما در سازمان خبات به روشن٠ی م٠ی‌دانند که خامنه ا٠ی با رو٠ی کار آوردن رئ٠یس٠ی جلاد قتل عام 67  نشان داد که رژ٠یم پوس٠یده‌‌‌اش هم در صحنه داخل٠ی و هم در صحنه ب٠ین الملل٠ی در بن بست کامل است. از ا٠ینرو، تنها راه برا٠یش انقباض و تشد٠ید فشار و سرکوب در داخل و تشد٠ید ترور٠یسم و صدور بحران و جنگ‌افروز٠ی در خارج از ا٠یران است.

٠یکپا٠یه شدن رژ٠یم با رئ٠یس٠ی به عنوان رئ٠یس جمهور رژ٠یم ، ب٠یانگر تغ٠ی٠یر دوران عل٠یه رژ٠یم در سطح داخل٠ی و ب٠ین الملل٠ی است.

س٠یاست عمد٠ی و ضد انسان٠ی استفاده از کرونا به عنوان «فرصت» با کلان تلفات انسان٠ی برا٠ی جلوگ٠یر٠ی از خطر ق٠یام‌ها، گو٠یا٠ی هم٠ین بن‌بست درمان‌ناپذ٠یر است. چرا که شرا٠یط ع٠ین٠ی از جم٠یع جهات برا٠ی سرنگون٠ی رژ٠یم فراهم است و رژ٠یم ف٠ی‌الواقع در بحران سرنگون٠ی بسر م٠ی‌برد. اعتراض‌ها و اعتصاب‌ها٠ی نفت‌گران و کارگران و د٠یگر اقشار مردم ا٠یران، ق٠یام‌ها از س٠یستان و بلوچستان تا خوزستان و اصفهان و کردستان و سراسر ا٠یران با ارتش گرسنگان و ب٠یکاران و مص٠یبت‌د٠یدگان کرونا، گو٠یا٠ی آمادگ٠ی شرا٠یط ع٠ین٠ی است. قاطع٠یت در نف٠ی کل٠یت نظام، قاطع٠یت در پ٠یگ٠یر٠ی راه شهدا٠ی آزاد٠ی و خونخواه٠ی شه٠یدان و رد هرگونه سازش و فرو رفتن در باز٠یها٠ی هزار بار تجربه شده و رد س٠یاست مذاکره با ا٠ین رژ٠یم، تنها پاسخ تغ٠ی٠یر دوران است. پاسخ٠ی که در م٠یدان عمل سراسر٠ی با کانون‌ها٠ی شورش٠ی و مؤسسان پنجم ارتش آزاد٠یبخش مل٠ی ب٠ی‌وقفه پ٠یگ٠یر٠ی م٠ی‌شود.

خواهران و برادران گرام٠ی،

 موقع٠یت کنون٠ی ا٠یجاب م٠یکند که  هر چه ب٠یشتر برا٠ی به ثمر نشاندن 4 دهه مبارزه ب٠ی امان پ٠یشمرگان و رزمندگان آزاد٠یØ› برا٠ی دادخواه٠ی تمام ستمزدگان و خونخواه٠ی تمام قربان٠یان نظام منحوس آخوند٠ی در ا٠ین چهل سالØ› برا٠ی بازپس گرفتن حق پا٠یمال شده و غارت شده مردم ا٠یران وهمه مل٠یت ها٠ی آنØ› برا٠ی کولبران مظلوم٠ی که هر روز توسط پاسداران آخوند٠ی به خاک وخون کش٠یده م٠یشوندØ› بر دامنه و ابعاد تلاش‌ها و مبارزه و مجاهدت خود در برابر رژ٠یم ستمگر ب٠یفزا٠ی٠یم و بنا٠ی د٠یکتاتور٠ی وحش٠ی آخوند٠ی را از بن برانداز٠یم . نبرد مشترک سازمان خبات کردستان ا٠یران و سازمان مجاهد٠ین و شورا٠ی مل٠ی مقاومت ا٠یران در هم٠ین راستاست.

در پ٠یروز٠ی ا٠ین نبرد عادلانه برا٠ی آزاد٠ی ا٠یران و خود مختار٠ی کردستان ا٠یران ترد٠ید٠ی ن٠یست.  

با درود بر شه٠یدان و پ٠یشمرگان خبات

سازمان مجاهد٠ین خلق ا٠یران

5  شهر٠یور 1400


2 سال و 8 ماه و 20 روز و 22 ساعت و 17 دقیقه پیش از این

پ٠یام تبر٠یک سازمان مجاهد٠ین خلق ایران به مناسبت سالگرد تأس٠یس سازمان خبات کردستان ایران

پ٠یام تبر٠یک سازمان مجاهد٠ین خلق ایران به مناسبت سالگرد تأس٠یس سازمان خبات کردستان ایران


صفحات ویژه وب سایت

ده‌رباره‌ی خه‌باتمێدیا


خه‌باتمێدیا، ناوه‌ندێکی ڕاگه‌یاندنی و ڕۆشنبیری کوردییه که نزیکه‌ی ١٥ ساڵه‌ به‌رده‌وامه‌ له خه‌بات و تێکۆشان.

 

په‌یوه‌ندی گرتن