دوشنبه 

24 فوریه 

2724
xebatmedia

سازمانی خه‌باتی کوردستانی ئێران

پیام تبریک کاک باباشیخ حسینی بە مناسبت سالروز تاسیس سازمان جوانان خبات کردستان ایران

پیام تبریک کاک باباشیخ حسینی بە مناسبت سالروز تاسیس سازمان جوانان خبات کردستان ایران

جوانان مبارز کردستان!
ملت مظلوم کردستان و ایران!
عزیزان دسته رهبری و اعضای سازمان جوانان خبات کردستان ایران!
یازدهمین سالروز تاسیس سازمان جوانان را به شما تبریک میگویم.
در حالى سالروز تاسیس سازمان جوانان خبات کردستان را گرامی میداریم،کە جوانان در کردستان و سراسر ایران, زندگی سخت و پر از مصائبى را سپری میکنند.
به دلیل سیاست ظالمانه و جنایتکارانه آخوندهای سردمدار, هم میهنان در عموم و جوانان کردستان بخصوص و ملیتهای ایران, آرامش و زندگی معمولی از آنها سلب شده و نه تنها در برابر سرکوب و ستمگری و استسمار سیستماتیک و برنامەی آخوندها ایستادگی م٠یکنند, همچنین باید برای تهیه امرار معاش بکوشند و با فقر مفرط مبارزه کنند .
لازم میدانم تشکر و قدردانی خودم را بە جوانان مبارز کردستان و جوانان سراسر ایران و سازمان جوانان خبات و جوانان صفوف سازمان خبات اعلام دارم که با تلاش و مقاومتشان در برابر حکومت ستمگر و ضد کرد و ضد بشر آخوندی، شجاعانه در میادین شورش به مقاومت ادامه م٠یدهند. مبرهن است در تاریخ ملت کرد, جوانان مبارز همیشه پیشرو بوده و حضور موثری در حوضه های سیاسی و اجتماعی و علمی داشته اند.
در مدت بیشتر از ۴۳ سال مبارزه برحق ملت کرد و عموم ملیتهای ایران در برابر رژیم دیکتاتور آخوندی, جوانان پیشرو ، قهرمان و شکست ناپذیر بوده و مانند سد و قلعە ای نفوذ ناپذیر در مقابل این حکومت دیکتاتور ایستادگی کرده و توانستە اند پرچم مبارزە آزادیخواهی و حق طلبی را برافراشته نگه دارند.
مبرهن است جوانان مبارز و قهرمان در صفوف سازمان خبات و صفوف سازمان جوانان, در مدت سالهای فعالیت خود و بویژه از آغاز تاسیس سازمان جوانان, حضور موثری در راستای مبارزه ملى کردستانى و آزادیخواهی و ایستادگی و در روند ترقى سازمان خبات و شورش برحق در برابر حکومت دیکتاتور آخوندی داشتە اند.
شکی نیست کە سازمان جوانان خبات در میدان مبارزە و مقاومت شورشگرانه, تا پیروزی و رسیدن بە هدف اصلی که رستگاری و آزادی ملت کرد و نابودی رژیم ضد کرد و ضد انسان آخوندی در ایران، فعالانه به مبارزه پایدار ادامه خواهد داد.
سلام و درود م٠یفرستم بر روح پیشمرگان جوان در صفوف سازمان خبات که جانشان را فدای آزادی ملت کرد و آزادی کردستان کردند. همچنین سلام و درود خود را به کادر و پیشمرگه های مبارز و فعال سازمان خبات که از سنین نوجوانی در صفوف سازمان بوده و در خدمت به راه آزادیخواهی و راه پر افتخار سازمان خبات کوردستان کوش٠یده اند.
پیروز باد مبارزه جوانان پیشرو آزادیخواه.
پیروز باد مبارزه برحق ملیتهای ایران.
مرگ و نابود باد رژیم دیکتاتور آخوندی.
سازمان خبات کردستان ایران
دبیرکل
باباشیخ حسینی
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ هجری شمسی
۳۰ آپریل ۲۰۲۲ میلادی


2 سال و 9 روز و 18 ساعت و 11 دقیقه پیش از این

پیام تبریک کاک باباشیخ حسینی بە مناسبت سالروز تاسیس سازمان جوانان خبات کردستان ایران

پیام تبریک کاک باباشیخ حسینی بە مناسبت سالروز تاسیس سازمان جوانان خبات کردستان ایران


صفحات ویژه وب سایت

ده‌رباره‌ی خه‌باتمێدیا


خه‌باتمێدیا، ناوه‌ندێکی ڕاگه‌یاندنی و ڕۆشنبیری کوردییه که نزیکه‌ی ١٥ ساڵه‌ به‌رده‌وامه‌ له خه‌بات و تێکۆشان.

 

په‌یوه‌ندی گرتن