یک‌شنبه 

23 فوریه 

2724
xebatmedia

سازمانی خه‌باتی کوردستانی ئێران

پیام تبریک دبیرکل سازمان خبات به مناسبت عید سعید فطر

پیام تبریک دبیرکل سازمان خبات به مناسبت عید سعید فطر

هم میهنان مسلمان!

مردم مظلوم ایران و کردستان!

به مناسبت عید سعید فطر گرمترین تبریکات خود و اعضای  سازمان خبات را تبریک میگویم.

از خداوند بزرگ خواستارم روزه و عبادت رمضان را قبول درگاه خود قرار داده و حامی ملیتهای مظلوم ایران باشد و ملت مظلوم کرد و جنبش حق طلبانەاش را پیروز گرداند.

در حالی عید فطر را گرامی میداریم,  متاسفانه به دلیل سیاست های غلط و خود تحمیلی این حاکمیت دیکتاتور در ایران و دشمنی اش با دموکراسی و اصول بنیادی آزادی و حتی عداوت با اصول و قوانین اسلامی برای آشتی اجتماعی, وضعیت زندگی ساکنین کردستان و ایران بد و دشوار کرده است.

به دلیل سیاستهای معیوب حکومت آخوندی, ملیتهای ایران زندگی پر از رنج و فقر و بی نصیبی از حقوق خود را بسر میبرند و فقر و گرسنگی بر ایران  سایه افکنده است و بیشتر از ·۰% مردم در تنگدستی بوده به سختی زندگی میکنند.

سردمداران رژیم خودسر در ایران, با اعمال نادرست و سیاست های آشوبگرانه در کشورهای منطقه خاورمیانه و جهان, باعث تنش و ایجاد مشکلات، آشوب و ایجاد جنگ داخلی در چند کشور اسلامی شده اند. همچنین با تحریک گروهها و دسته های تروریستی مانند حزب الله لبنان و حوسی های یمن و چندین گروه دیگر و ارسال اسلحه و مهمات جنگی برای آنان جنگی داخلی و طایفه ای و مذهبی را ایجاد کرده و عزت آن کشورها را پایمال کرده اند. 

هم میهنان عزیز!

 با ابراز نگرانی شدید در مورد وضعیت مشکل و زندگی تلخ شما, جای دارد تشکر و قدردانی خود و همفکرانم در سازمان خبات را به نهادهای مدنی و فعالین دلسوز و ثروتمندانی که در ماه رمضان و در همچنین در گذشته نیز، همکار افراد بی بضاعت و کم درآمد بوده اند را ابراز بدارم.

بدون شک با مبارزه عمومی و اتحاد و تداوم  اعتراظات و فعالیتهای نیروهای مبارز کردستان و ایران, رژیم دیکتاتور آخوندی سرنگون خواهد شد و آزادی و دموکراسی بر سر ایران و کردستان دامن می گستراند.

بار دیگر خجسته باد عید سعید فطر

سازمان خبات کردستان ایران

دبیر کل 

باباشیخ حسینی 

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ هجری شمسی


1 سال و 11 ماه و 22 روز و 8 ساعت و 29 دقیقه پیش از این

پیام تبریک دبیرکل سازمان خبات به مناسبت عید سعید فطر

پیام تبریک دبیرکل سازمان خبات به مناسبت عید سعید فطر


صفحات ویژه وب سایت

ده‌رباره‌ی خه‌باتمێدیا


خه‌باتمێدیا، ناوه‌ندێکی ڕاگه‌یاندنی و ڕۆشنبیری کوردییه که نزیکه‌ی ١٥ ساڵه‌ به‌رده‌وامه‌ له خه‌بات و تێکۆشان.

 

په‌یوه‌ندی گرتن