سه‌شنبه 

25 فوریه 

2724
xebatmedia

سازمانی خه‌باتی کوردستانی ئێران

پیام کمیتەی مرکزی بە مناسبت دوازدهمین سالروز وفات رهبر ملى خلق کورد، ماموستا شیخ جلال

پیام کمیتەی مرکزی بە مناسبت دوازدهمین سالروز وفات رهبر ملى خلق کورد، ماموستا شیخ جلال

ملت مبارز کوردستان!

اعضا و پیشمرگان قهرمان سازمان خبات کوردستان ایران!

دوازدە سال قبل، ملت کورد در کوردستان ایران و سازمان خبات کوردستان ایران، رهبر و پیشوای عالم، فرهیختە، مبارز، دلسوز و وفادار در جنبش آزدیخواهی کە بیشتر از نیم قرن مبارزە و فعالیت مداوم را داشت، از دست داد. 

فوت ماموستا و رهبر فرهیختەمان در 30 تیر سال 1389 هجری شمسی، خسارت بزرگی برای جنبش حقطلبانەی ملت کوردستان و مبارزات برحق در برابر رژیم دیکتاتور آخوندی در ایران، و همچنین خسارت بزرگی برای سازمان خبات بەشمار می آید. 

مبارزات سیاسی و انقلابی جناب ماموستا شیخ جلال حسینی برای آزادی و رها٠یى ملت کورد منشا گرفته بود و ایشان طول حیات و، همەی توان و تجاربش را با رهبری دلسوزانەاش در رشد افکار ملی و رهایی ملت کورد خدمت کردند. 

ماموستا برای پایان دادن بە ظلم و ستم و پیشرفت جنبش ازادیخواهی ملت کورد و آزادیخواهان در ایران وکوردستان، زندگی عادی را کنار گذاشت. ماموستا شیخ جلال حسینی در مدت حکومت پادشاهی یکی از پیشروان و مبارزین، علیە حکومت دیکتاتور شاهنشاهی بود، همچنین پس از سرکار آمدن حکومت منفور آخوندی، دربرابر ظلم و بیداد این حکومت دربرابر ملت کوردستان، فعالیت کردند و هرگز سر برای دیکتاوران و ستمگران در هر جایگاهی، خم نکردند. 

ماموستا، رهبر جاودانمان، همیشە در برابر ظالمان مبارزە نمودە و دلسوز ملت آزادیخواە بودە، حتی آزدیخواهانی کە برخلاف عقاید او بودند. 

مبارزان و پیشمرگەهای قهرمان سازمان خبات!

سازمان خبات کوردستان ایران، بر اساس رهنمودها، تجارب، حکمت، جهان بینی و علم ماموستا شیخ جلال حسینی، از ریشەی جامعەی کوردستان، مبارز و پیشرو در مبارزات کورد و آزادیخواهی بە وجود آمدە و در میدان مبارزە نقش و فعالیت نقش و تاثیر چشمگیری داشتە است. 

مبارزین در صفوف سازمان خبات!

لازم است تا همە در دوازدهمین سالگرد وفات این رهبر جانفدا و محبوب ملت، با تازەکردن عهد و پیمان با روح بلند ماموستا شیخ جلال و شهیدان گلگون کفن ملتمان و سازمان خبات، بیش از پیش  مبارزە کنیم و برای سیاست و راە سازمان خبات کوردستان دلسوزانە بکوشیم و برای تحقق اهداف شهیدان و اهداف ماموستا شیخ جلال حسینی رهبر فرهیختەمان، برای آزادی و رهایی ملت کورد مبارزە کنیم و این راە کە راە رهایی کوردستان است را محکمتر و قویتر کنیم و آن را گسترش بدهیم. 

سازمان خبات کوردستان ایران 

کمیتەی مرکزی

29 مرداد 1401 هجرى شمسى


1 سال و 9 ماه و 15 روز و 19 ساعت و 20 دقیقه پیش از این

پیام کمیتەی مرکزی بە مناسبت دوازدهمین سالروز وفات رهبر ملى خلق کورد، ماموستا شیخ جلال

پیام کمیتەی مرکزی بە مناسبت دوازدهمین سالروز وفات رهبر ملى خلق کورد، ماموستا شیخ جلال


صفحات ویژه وب سایت

ده‌رباره‌ی خه‌باتمێدیا


خه‌باتمێدیا، ناوه‌ندێکی ڕاگه‌یاندنی و ڕۆشنبیری کوردییه که نزیکه‌ی ١٥ ساڵه‌ به‌رده‌وامه‌ له خه‌بات و تێکۆشان.

 

په‌یوه‌ندی گرتن