سه‌شنبه 

25 فوریه 

2724
xebatmedia

سازمانی خه‌باتی کوردستانی ئێران

برگزاری مراسم پنجم شهریور, چهل و دومین سالروز تاسیس سازمان خبات

برگزاری مراسم پنجم شهریور, چهل و دومین سالروز تاسیس سازمان خبات

خباتمدیا: روز جمعه ۱۱ شهریور ماه ۱۴۰۱ در مقر مرکزی سازمان خبات مراسمى به مناسبت  µ شهریور, چهل و دومین سالروز تاسیس سازمان خبات کردستان ایران با حضور اعضائ کم٠یته مرکزى, شمارى از کادرها و پیشمرگان و هوادارن سازمان خبات برگزار شد.

مراسم با سرود "کوردم ئەمن" و دقیقه اى سکوت به احترام و تجدید وفا با شهیدان گلگون کفن راه آزادی و خصوصا شهیدان سازمان خبات آغاز شد.

 کاک شورش حاجی عضو کمیته مرکزی سازمان خبات پیام کمیته مرکزى را قرائت کردند و پس از آن پیام مشترک سازمانهای جوانان و زنان خبات کردستان ایران از جانب کاک کریم بابکری عضو دسته رهبری سازمان جوانان خبات تقد٠یم شد. در ادامه نیز یکی از شعرهاى ماموستا سید جلال حسینی, رهبر و  بن٠یانگذار سازمان خبات با نام "گوڵی پێنج پەڕ" توسط خانم مژده سیفپناهی پیشکش بە حضار شد. همچنین در بخش دیگری از مراسم پیام خانواده شهیدان توسط ماردین زاهدی خوانده شد.

پیام تبریک سازمان دوست و همپیمان, سازمان مجاهدین خلق ایران نیز  که از جانب, جناب سیف الدین خوانده شده بود به صورت ویدیو به نمایش گذاشته شد.

در بخش دیگری از مراسم, پیام تشکیلات داخل و همچنین تعدادی از پیام ها و فعالیتهای تشکیلات مخفی در داخل کشور که به همین مناسبت آماده شده بود به نمایش گذاشته شد. و در ادامه نیز سرودی از جانب گروه موسیقی و هنرمند کاک عباس پریشان اجرا شد.

در ادامه اسامى احزاب و گروهایی که پیام تبریک به مناسبت سالروز تاسیس سازمان خبات فرستاده بودند خوانده شد و در بخش پایانی، مراسم با رقص و شادی و خواندن سرود و آوازهایی از جانب گروه موسیقی خبات و هنرمندان کاک مهریار کوماسی و کاک نیهاد هرکی خاتمه یافت.


1 سال و 8 ماه و 9 روز و 14 ساعت و 52 دقیقه پیش از این

برگزاری مراسم پنجم شهریور, چهل و دومین سالروز تاسیس سازمان خبات

برگزاری مراسم پنجم شهریور, چهل و دومین سالروز تاسیس سازمان خبات


صفحات ویژه وب سایت

ده‌رباره‌ی خه‌باتمێدیا


خه‌باتمێدیا، ناوه‌ندێکی ڕاگه‌یاندنی و ڕۆشنبیری کوردییه که نزیکه‌ی ١٥ ساڵه‌ به‌رده‌وامه‌ له خه‌بات و تێکۆشان.

 

په‌یوه‌ندی گرتن