دوشنبه 

31 فوریه 

2724
xebatmedia

سازمانی خه‌باتی کوردستانی ئێران

ادامه قیام ها در سراسر کردستان و ایران

ادامه قیام ها در سراسر کردستان و ایران

اعتصابات و قیام ها امروز در کردستان و ایران ادامه دارد.
در 24 ساعت گذشته دانش آموزان مدارس با سر دادن شعار بر ضد سران رژیم و پاره کردن تصاویر خمینی و خامنه ای و جلادان رژیم، انداختن روسری و سردادن شعار علیه تمامی نهادهای رژیم آخوندی فعالانه در قیام شرکت کردند. این اعتراضات و قیام ها در حالی صورت می گیرد که نیروهای سرکوبگر رژیم تمام تلاش خود را برای سرکوب معترضان به کار می گیرند و صدها نفر از جمله بیش از 83 نفر را تنها در بلوچستان به شهادت رساندەاند.
علیرغم وحشی گری و سرکوب و ملیتاریزە کردن شهرهای‌کوردستان اعتراضات مردم و آتش قیام در کردستان و شهرهای ایران شدت گرفته و مردم بیشتری به قیام ها می پیوندند.
جدایی افسران و درجە داران ارتش و ارگان های نظامی و امنیتی وابسته به رژیم افزایش یافته و بازگشت تعداد زیادی از آنها به سوی مردم گزارش شده است.
شایان ذکر است که شب گذشته مسئولین رژیم مجبور به استفاده از نیروی زن با مانتو و شلوار برای سرکوب انقلابیون شدند و این نشان می دهد که نیروهای سرکوبگر روز به روز خسته تر می شوند و دیگر توان مقابله با توده های مردم را ندارند.
لازم به ذکر است که مردم در سراسر کردستان و ایران همراه با دانشجویان، بازاریان، دانش اموزان و کارمندان برای سرنگونی حکومت می جنگند.



 





1 سال و 7 ماه و 14 روز و 17 ساعت و 4 دقیقه پیش از این

ادامه قیام ها در سراسر کردستان و ایران

ادامه قیام ها در سراسر کردستان و ایران


صفحات ویژه وب سایت

ده‌رباره‌ی خه‌باتمێدیا


خه‌باتمێدیا، ناوه‌ندێکی ڕاگه‌یاندنی و ڕۆشنبیری کوردییه که نزیکه‌ی ١٥ ساڵه‌ به‌رده‌وامه‌ له خه‌بات و تێکۆشان.

 

په‌یوه‌ندی گرتن