دوشنبه 

31 فوریه 

2724
xebatmedia

سازمانی خه‌باتی کوردستانی ئێران

سومین روز اعتصابات در روز دانشجو برگزار شد

سومین روز اعتصابات در روز دانشجو برگزار شد

امروز چهارشنبه 16 آذرماه بنا به فراخوان  عمومی و همچنین پشتیبانی  سازمان خەبات کردستان ایران از فراخوان و در خواست از  مردم کردستان و ایران به ویژه دانشجویان، سومین روز  اعتصاب و اعتراضات  در روز دانشجو نیز برگزار شد.

 بە همین مناسبت اکثر دانشجویان دانشگاه های تهران مانند: امیرکبیر، دانشگاە دندانپزشکی، خواجەنصیر،پلی تکنیک، دانشکده فنی ،ازادی، ادبیات و زبانهای خارجە، بهشتی، علوم و تحقیقات، هنر و معماری پارس، روانشناسی و علوم تربیتی، مهندسی شیمی،همچنین دانشگاه‌‌‌های آزادی، موسیقی، علم و صنعت رشت، جوندی شاپور اهواز، فنی و حرفه‌‌‌ای سنندج، کرمانشاه، کامیاران و دهگلان و بسیاری از دانشگاه‌‌‌های دیگر در شهرها و مناطق مختلف کوردستان و ایران شرکت داشتند.

 همچنین دیواندره، کامیاران، بوکان، اشنویە، سنندج، مهاباد، مریوان، کرمانشاه، پاوه و لاهیجان، کرمان، مرودشت، اراک، شیراز، قزوین، بازار طلای کرج، بازار بوشهر، بازار مس اصفهان و اکثر نقاط مختلف کردستان و ایران دست به  اعتصاب عمومی زدە بودند و علیرغم پلمپ مغازه هایشان از خواست خود کوتاه نیامدند.

 آزادیخواهان امروز خودروی احسان صحرایی خبرنگار سپاه پاسداران را نیز به آتش کشیدند و توییتر نیز پس از ریپورت کاربران، سه حساب رفیعی پور تروریست وابسته به حاکمیت را بست.

 او در توییتر خود نوشت: "اگر از جان خود سیر هستید، به خیابان ها بیایید، به خصوص آنهایی که چهره های زیبایی دارند."

 سناتور تام کاتن، یکی از اعضای مرکز نیروهای مسلح و اطلاعات سنا امریکا، گفت که شایعات لغو پلیس اخلاقی توسط رژیم اخوندی دروغی بیش نیست، همچنین آقای بایدن با افتخار همصدایی خود را برای مردم کوردستان اعلام کرد کە شجاعانە مقابل حکومت فاسد و درندە ایران ایستادە و استقامت میکنند.


1 سال و 5 ماه و 12 روز و 17 ساعت و 36 دقیقه پیش از این

سومین روز اعتصابات در روز دانشجو برگزار شد

سومین روز اعتصابات در روز دانشجو برگزار شد


صفحات ویژه وب سایت

ده‌رباره‌ی خه‌باتمێدیا


خه‌باتمێدیا، ناوه‌ندێکی ڕاگه‌یاندنی و ڕۆشنبیری کوردییه که نزیکه‌ی ١٥ ساڵه‌ به‌رده‌وامه‌ له خه‌بات و تێکۆشان.

 

په‌یوه‌ندی گرتن