دوشنبه 

31 فوریه 

2724
xebatmedia

سازمانی خه‌باتی کوردستانی ئێران

خواهر خامنه‌ای میگوید برادرم صدای مردم را نمی‌شنود

خواهر خامنه‌ای میگوید برادرم صدای مردم را نمی‌شنود

خواهر خامنه‌‌‌ای میگوید برادرم صدای مردم را نمی‌شنود و راه خمینی برای سرکوب و کشتار را ادامه می‌دهد.

 بدری خامنه ای خواهر علی خامنه ای در نامه ای سرگشاده گفت برادرش «به سرکوب و کشتار مردم بی گناه ادامه می دهد و راه خمینی را دنبال می کند.

  خواهر رهبر رژیم آخوندی از اینکه نمی تواند بە دلیل ناتوانی جسمی در انقلاب عادلانه و حرکت های ازادی خواهانەی  مردم ایران شرکت کند ابراز ناراحتی میکند. او میگوید در طرف مردم ایران هستم و برادرم به صداری مردم ایران گوش نمیدهد و صدای مزدوران اطرافش را صدای مردم ایران میداند و اعمال و رفتارش بر ضد مردم ایران است.

 او گفت: «در طول چهار دهه گذشته، بسیاری از مادران در غم از دست دادن و شکنجه فرزندان خود غمگین شده اند. گفت:من همیشه نگران مردم ایران به ویژه زنان ایران بودەام. او نوشت امیدوار است که مبارزه مردم برای آزادی و دموکراسی هر چه زودتر به نتیجه برسد.

 وی در نامه‌‌‌ای که توسط پسرش محمود مرادخانی در حساب توییتری خود منتشر کرد، نوشت: سال‌ها پیش به‌‌‌عنوان وظیفه‌‌‌ی انسانی‌ام، صدای مردم را به گوش برادرم علی خامنه‌‌‌ای رساندم، اما بعد از اینکه دیدم او هیچ علاقه‌‌‌ای بە شندیدن حرفهایم ندارد و اصلا از این موضوع متاسف نیست وخواسته های من را نمی پذیرد و به روش خمینی در سرکوب و کشتار مردم بیگناه ادامه می دهد، من ارتباط خود را با او قطع کردم.

 وی ضمن حمایت از اعتراضات ضد حکومتی خطاب به سپاه پاسداران نوشت: پاسداران و مزدوران علی خامنه ای باید هر چه زودتر سلاح خود را زمین بگذارند و تا دیر نشده بە مردم ملحق  شوند. خواهر خامنه ای گفت: وقتی دخترم را با خشونت دستگیر می کنند، معلوم است که  هزاران برابر خشونت بر دختران و پسران مظلوم دیگران اعمال میکنند.

 اظهارات بدری خامنه ای واکنش هایی را در شبکه های اجتماعی برانگیخت.


1 سال و 5 ماه و 11 روز و 19 ساعت و 57 دقیقه پیش از این

خواهر خامنه‌ای میگوید برادرم صدای مردم را نمی‌شنود

خواهر خامنه‌ای میگوید برادرم صدای مردم را نمی‌شنود


صفحات ویژه وب سایت

ده‌رباره‌ی خه‌باتمێدیا


خه‌باتمێدیا، ناوه‌ندێکی ڕاگه‌یاندنی و ڕۆشنبیری کوردییه که نزیکه‌ی ١٥ ساڵه‌ به‌رده‌وامه‌ له خه‌بات و تێکۆشان.

 

په‌یوه‌ندی گرتن