دوشنبه 

31 فوریه 

2724
xebatmedia

سازمانی خه‌باتی کوردستانی ئێران

اشکان دژاگه فوتبالیست ایرانی ممنوع الخروج شد

اشکان دژاگه فوتبالیست ایرانی ممنوع الخروج شد

رضا فاضلی،یکی از فعالان ورزشی در ایران گفت: اشکان دژاگە از سفر به خارج از کشور منع شده است.

 رضا فضلی روز شنبه 26آذر ماە 1401در توییتر نوشت که دژاگە چهار هفته پیش از حق خروج از کشور محروم شده و اجازه حضور در اردوی تیمش در دبی را نداشته است.

گفتنی است اشکان دژاگە 36 ساله کاپیتان سابق تیم فوتبال ایران بود و هم اکنون برای خوزستان بازی می کند.  او همچنین شهروند آلمان است و پیش از این در تیم های فوتبال باشگاهی آلمان بازی کرده است.

 در هفته ها و ماه های اخیر همزمان با سرکوب اعتراضات ایرانیان، گزارش های متعددی مبنی بر ممنوعیت حضور شخصیت های هنری، ورزشی و تلویزیونی ایران منتشر شده است.

لازم بە ذکر است رسانه های ایران چند روز پیش گزارش دادند که شایان مصلح، بهنام بارزانی و محمد خدابندلو سه فوتبالیستی هستند که در فرودگاه به آنها گفته شد از سفر به ترکیه با تیم گل گهر منع شده اند.  محمد دلاوری مجری رادیو یکی دیگر از فعالانی است که اخیرا ممنوع الخروج شده است.

 در ماه نوامبر، کمیته ای از خانه سینما فهرستی از 100 سینماگر، موسیقی دان و هنرمندان تئاتر که در ماه های اخیر بازداشت یا ممنوع الخروج شده بودند تهیه کرد.  همایون شجریان خواننده موسیقی سنتی ایران یکی از کسانی بود که در اعتراضات اخیر ممنوع الخروج شد.


1 سال و 5 ماه و 1 روز و 6 ساعت و 4 دقیقه پیش از این

اشکان دژاگه فوتبالیست ایرانی ممنوع الخروج شد

اشکان دژاگه فوتبالیست ایرانی ممنوع الخروج شد


صفحات ویژه وب سایت

ده‌رباره‌ی خه‌باتمێدیا


خه‌باتمێدیا، ناوه‌ندێکی ڕاگه‌یاندنی و ڕۆشنبیری کوردییه که نزیکه‌ی ١٥ ساڵه‌ به‌رده‌وامه‌ له خه‌بات و تێکۆشان.

 

په‌یوه‌ندی گرتن