دوشنبه 

31 فوریه 

2724
xebatmedia

سازمانی خه‌باتی کوردستانی ئێران

تحریم های جدید آمریکا علیه رژیم اخوندی ایران

تحریم های جدید آمریکا علیه رژیم اخوندی ایران

وزارت خزانه داری آمریکا چند مورد تحریم جدید علیه سران رژیم ایران وضع کرده است. محمدجعفر منتظری، دادستان کل رژیم و شش تن دیگر از مسئولین ارشد سپاە و نیروهای بسیج و همچنین یک شرکت تولید کننده تجهیزات سرکوب در لیست تحریم قرار گرفته اند.

بر اساس گزارش وب سایت وزارت خزانه داری امریکا کە روز چهارشنبە30اذر منتشر شد، با اشاره به ادامه سرکوب وحشیانه و اعدام دو جوان معترض در ایران، تحریم های جدیدی را علیه سران این رژیم اعلام کرد.
برایان ای. نلسون، معاون وزیر خزانه داری در امور تروریسم گفت: «تداوم سرکوب رژیم آخوندی علیه مردم این کشور را که فقط برای حقوق خود میجنگند را محکوم می کنیم. ایالات متحده و شرکای آن متعهد هستند که مقامات رژیم را به دلیل نقض حقوق بشر و آزادی های فردی محکوم کنند.
بر اساس این بیانیه، تحریمهای جدید شامل محمد کاظمی، فرمانده سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، عباس نیل فروشان، معاون عملیات سپاە، محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور، مسلم معین، رئیس اداره سایبری بسیج، حسن حسن زاده، فرمانده فرماندەی سپاە تهران، صادق حسینی، فرمانده بیت المقدس سپاە در سنندج و شرکت امنیتی صنعتی زمان افرا که تجهیزات سرکوب را به نیروهای سرکوبگر می رساند میشود.
در همین راستا، وزارت امور خارجه آمریکا حمایت خود را از مردم ایران در مواجهه با سرکوب وحشیانه رژیم آخوندی علیه معترضان و اعمال مجازات های ناعادلانه برای آنان اعلام کرد.
بر اساس این گزارش، این افراد اجازه سفر به آمریکا را ندارند و اموال و دارایی های آنها مصادره می شود.


1 سال و 4 ماه و 27 روز و 16 ساعت و 24 دقیقه پیش از این

تحریم های جدید آمریکا علیه رژیم اخوندی ایران

تحریم های جدید آمریکا علیه رژیم اخوندی ایران


صفحات ویژه وب سایت

ده‌رباره‌ی خه‌باتمێدیا


خه‌باتمێدیا، ناوه‌ندێکی ڕاگه‌یاندنی و ڕۆشنبیری کوردییه که نزیکه‌ی ١٥ ساڵه‌ به‌رده‌وامه‌ له خه‌بات و تێکۆشان.

 

په‌یوه‌ندی گرتن