دوشنبه 

31 فوریه 

2724
xebatmedia

سازمانی خه‌باتی کوردستانی ئێران

جان میلاد زهره‌وند در معرض خطر است

جان میلاد زهره‌وند در معرض خطر است

میلاد زهره‌‌‌وند، شهروند اهل شهر ملایر و از بازداشت‌شدگان انقلاب در این شهر با اعمال نفوذ ماموران سپاه تروریستی پاسداران در خطر اجرای حکم اعدام قرار دارد. 

بر اساس گزارش ها، میلاد زهره‌‌‌وند، ٢٠  ساله و اهل ملایر، با سناریوی ساختگی "قتل یک پاسدار " در جریان انقلاب زن، زندگی، آزادی در آستانه اجرای حکم اعدام قرار گرفته است. 

به گفته منابع مطلع نزدیک به خانواده این جوان، علیرغم اعلام رضایت قطعی خانواده علی نظری، پاسدار کشته‌‌‌شده در جریان اعتراضات ملایر به آقای میلاد زهر‌ه‌‌‌وند، سپاه تروریستی پاسداران با فشار وکالت خانواده این نیروی حکومتی را به دست گرفته و به بدون رضایت صریح این خانواده خواستار حکم اعدام به صورت فوری شده است.

میلاد زهره‌‌‌وند روز پنجشنبه پنجم آبان ماه، طی جریان اعتراضات مردمی شهر ملایر توسط نیروهای سپاه تروریستی پاسداران به همراه پنج شهروند دیگر بازداشت شد و سپس توسط دستگاه قضایی رژیم به اعدام محکوم شد و از آن زمان در زندان مرکزی ملایر محبوس است 

لازم به ذکر است، میلاد زهره‌‌‌وند در تمامی دوره بازداشت خود از حق دسترسی به وکیل، ملاقات حضوری و سایر حقوق ابتدایی یک متهم حتی بر اساس قوانین حداقلی رژیم محروم بوده و صدور حکم اعدام و حتی بازداشت میلاد زهره‌‌‌وند تاکنون رسانه‌‌‌ای نشده است


1 سال و 20 روز و 1 ساعت و 15 دقیقه پیش از این

جان میلاد زهره‌وند در معرض خطر است

جان میلاد زهره‌وند در معرض خطر است


صفحات ویژه وب سایت

ده‌رباره‌ی خه‌باتمێدیا


خه‌باتمێدیا، ناوه‌ندێکی ڕاگه‌یاندنی و ڕۆشنبیری کوردییه که نزیکه‌ی ١٥ ساڵه‌ به‌رده‌وامه‌ له خه‌بات و تێکۆشان.

 

په‌یوه‌ندی گرتن