سه‌شنبه 

25 فوریه 

2724
xebatmedia

سازمانی خه‌باتی کوردستانی ئێران

برگزاری جلسە دبیرکل سازمان خەبات با تعدادی از اعضا و هواداران سازمان خەبات

برگزاری جلسە دبیرکل سازمان خەبات با تعدادی از اعضا و هواداران سازمان خەبات

خبات مدیا: روز جمعه۱۹ خرداد۱٤٠ ۲ جلسه ای برای تعدادی از اعضای و تشکیلات علنی سازمان خەبات کوردستان ایران تشکیل شد .این جلسە با حضور کاک باباشیخ حسینی دبیرکل سازمان و با شرکت تعدادی از اعضای رهبری سازمان خەبات برگزار شد.

در آغاز خانم افسانەرحیمی ضمن خیر مقدم به حضار، در خصوص کار و فعالیت کمیته کمیته  اعضا و هواداران علنی سازمان خەبات در اقلیم کوردستان به طور مختصر سخنانی ایراد کردند.

بعد از آن، کاک باباشیخ حسینی در مورد اوضاع سیاسی امروز ایران، وظایف تشکیلاتی و سیاسی سازمان در داخل و خارج از کشور، سیاست های سازمان خەبات، موضع قاطعانه و صحیح در انقلاب حق طلبانە و نحوه انتخاب مسئولیت، انجام وظایف و نحوه خدمت شایسته و صبورانه در صفوف انقلاب بە بحث تبادل نظر پرداختند.

دب٠یرکل سازمان با اشاره به انقلاب ژ٠ینا به عنوان  شورشی عمومی  و بزرگ و بی سابقه که تا امروز ن٠یز ادامه دارد، عدم  همکار٠ی احزاب س٠یاس٠ی کردستان را مورد تاک٠ید قرار داد و گفت: عدم اتحاد و همکار٠ی  میانن ن٠یروها٠ی س٠یاس٠ی اص٠یل به شکاف٠ی تبد٠یل شده است، اما سازمان خەبات برای دستیابی به آزادی مردم ایران و نابودی رژیم آخوندی و تداوم انقلاب مشروع با سازمان مجاهدین خلق ایران و شورای ملی مقاومت ائتلاف محکمی تشکیل داد. ایشان، عدم همکاری میان احزاب سیاسی جنبش آزادیخواهی و حق طلبانە را موجب کاهش اعتراضات گستاخی سردمداران رژیم در  سرکوب بیشتر و سعی به خاتمه  دادن  و این جریان در میان احزاب دانست.  کاک باباشیخ همچنین به تهدیدات سپاه پاسداران  علیه نیروها و احزاب سیاسی کوردستان ایران و مقیم کوردستان عراق پرداخت و گفت: هدف انقلاب و مبارزه آزادی ملت و میهن است و خطرات این راە مهم بر هر پیشمرگه و ازادیخواهی اشکار و مبرهن است و پیشمرگان فداکار جان خود را وقف این راه پرافتخار خواهند کرد. او همچنین از آزادیخواهانی گفت که پس از سالها حبس و شکنجه دست از اراده خود برنداشته و فریاد سقوط رژیم و مرگ بر خامنه ای سر داد.دبیرکل سازمان خەبات در بخشی دیگر از سخنان خود به توطئه های کثیف نظام برای ایجاد جاسوس در میان احزاب پرداخت و گفت که باید از خود بپرسیم که چرا رژیمی که بین مردم هیچ محبوبیتی ندارد و کارش آشوب و   جاسوس پروربست. سازمان خەبات چیزی برای پنهان کردن ندارد از رژیم آخوندی  و هر دیکتاتوری نخواهد توتنست با پرورش جاسوس و فریب  از ان  اطلاعات در سازمان خەبات مطلع شود.مبارزه ما پاک است، پاک باقی می‌ماند.

وی همچنین درباره برگزاری هفتمین کنگره سازمان صحبت کرد و گفت: پیشنهادات، انتقادات، نظرات و دیدگاه های اعضا مورد توجه قرار گرفته و ارزشمند خواهد بود.

کاک شورش حاجی عضو کمیته مرکزی سازمان خبات در بخشی دیگر از جلسه به ارائه گزارش مختصری از کار و فعالیتهای اعضا و هواداران سازمان پرداخت.

کاک ریبوار حسینی عضو دفتر سیاسی سازمان خەبات نیز در خصوص سیاست سازمان و نقش چشمگیر آن در نهضت حق طلبانە و آزادی مطالبی را بیان کردند. او مبارزه و مقاومت را مهم و تعیین کننده دانست.

11 ماه و 2 روز و 3 ساعت و 49 دقیقه پیش از این

برگزاری جلسە دبیرکل سازمان خەبات با تعدادی از اعضا و هواداران سازمان خەبات

برگزاری جلسە دبیرکل سازمان خەبات با تعدادی از اعضا و هواداران سازمان خەبات


صفحات ویژه وب سایت

ده‌رباره‌ی خه‌باتمێدیا


خه‌باتمێدیا، ناوه‌ندێکی ڕاگه‌یاندنی و ڕۆشنبیری کوردییه که نزیکه‌ی ١٥ ساڵه‌ به‌رده‌وامه‌ له خه‌بات و تێکۆشان.

 

په‌یوه‌ندی گرتن