سه‌شنبه 

25 فوریه 

2724
xebatmedia

سازمانی خه‌باتی کوردستانی ئێران

سازمان خەبات کردستان ایران یورش پلیس آلبانی به اردوگاه اشرف 3 را به شدت محکوم میکند

سازمان خەبات کردستان ایران یورش پلیس آلبانی به اردوگاه اشرف 3 را به شدت محکوم میکند

هموطنان مبارز!

نیروها و احزاب سیاسی ایران و کردستان!

مراکز بین المللی و مدافع بشر!

مدافعین  و فعالان حقوق بشر!

بامداد روز سه شنبه 30خرداد ماه ،حدود 1000پلیس کشور آلبانی به دور‌  از پرنسیپ اخلاقی و برخلاف قانوین و معهادات سازمان ملل متحد،  به اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران در اردوگاه اشرف 3 در نزدیکی شهر تیرانا حمله کردند.. بدیهی است که اسکان اعضای سازمان مجاهدین در آلبانی با نظارت سازمان ملل متحد و به درخواست و موافقت  آمریکا ، اتحادیه اروپا و حکومت آلبانی صورت گرفته  است.

جای ت٠۲سف و شرمساریست که به اصطلاح  مدافعان حقوق بشر و مدافعان دموکراسی  در قلب  اروپا، رژیم دیکتاتوری و تروریستی  اخوندی می تواند با سواستفاده از روابط سیاسی، نیروهای امنیتی آلبانی علیه مبارزان آزادیخواه و آلترناتیو سایشته‌‌‌ علیه رژیم دیکتاتور و تروریست پرور آخوندی در ایران را بکار گیرد  و این اعمال فجیع را علیه دموکراسی، آزادی و حقوق بشر در مقابل همه جهان مرتکب شود.

 

سازمان خەبات کوردستان ایران  ضمن  محکوم کردن این حمله تروریستی  رژیم اخوندی ایران که  توسط پلیس امنیتی آلبانی انجام گرفته، از جامعه بین المللی،و کشورهای همپیمان علیه تروریسم  بین المللی، اتحادیه اروپا و همه سازمان های حقوق بشر سازمان ملل می خواهد که هر چه سریعتر به اقدامات خودسرانه و تروریستی حاکمیت آخوندی و پلیس و یورش پلیس آلبانی پایان دهند. البته این اقدام شرم آور و غیراصولی نقض حاکمیت و اقتدار کشورهای اروپایی و سازمان ملل است و نشان دهنده تعاملات  غیر اصولی و ناتوانی دنیای به اصطلاح مدافع حقوق بشر و مدافع دموکراسی، و پایمال کردن ثبات و امنیت جهانی و منطقه ای است.ما از همه آزادیخواهان، نیروهای صلح طلب و حکومتهای جهان می خواهیم که اجازه ندهند رژیم آخوندی در هر نقطه از جهان تداخلات اشوبگری و  اقدامات مخرب خود را گسترش دهد  و به تهدیدی برای ثبات و امنیت بشریت تبدیل شود.

سازمان خه‌‌‌بات کردستان ایران بار دیگر  یورش پلیس آلبانی را محکوم کرده و به روح شهید عبدالوهاب فرجی نژاد درود میفرستد و برای مجروحان آرزوی شفای عاجل دارد.

مرگ بر رژیم آخوندی، و ننگ بر مزدوران و عوامل آن در داخل و خارج از کشور .

سازمان خه‌‌‌بات کردستان ایران

30 خرداد 1402

10 ماه و 22 روز و 20 ساعت و 8 دقیقه پیش از این

سازمان خەبات کردستان ایران یورش پلیس آلبانی به اردوگاه اشرف 3 را به شدت محکوم میکند

سازمان خەبات کردستان ایران یورش پلیس آلبانی به اردوگاه اشرف 3 را به شدت محکوم میکند


صفحات ویژه وب سایت

ده‌رباره‌ی خه‌باتمێدیا


خه‌باتمێدیا، ناوه‌ندێکی ڕاگه‌یاندنی و ڕۆشنبیری کوردییه که نزیکه‌ی ١٥ ساڵه‌ به‌رده‌وامه‌ له خه‌بات و تێکۆشان.

 

په‌یوه‌ندی گرتن