دوشنبه 

31 فوریه 

2724
xebatmedia

سازمانی خه‌باتی کوردستانی ئێران

خانواده قربانی دیگری مجبور به مصاحبه اجباری شدند

خانواده قربانی دیگری مجبور به مصاحبه اجباری شدند
ده‌نگی خه‌باتی کوردستان

سانه‌های وابستە بە حاکمیت با خانواده آرمیتا گراوندی، دختر ١۶ ساله‌ای که روز یکشنبه ٩ مهر ماه در مترو به دلیل برخورد ماموران حجاب‌بان سرش به میله داخل مترو برخورد کرده و بیهوش شده بود و اکنون در بیمارستان فجر نیروی هوایی در شرایط شدید امنیتی در کما می‌باشد، مصاحبه‌ای ترتیب دادند و با دیالوگ‌های از پیش تعیین شده خواستند که سرپوشی بر این جنایت بگذارند و همه چیز را عادی جلوه دهند.
این در حالی است کە پیشتر نیز چنین قبلا نیز چنین تراژدی‌هایی ازحاکمیت اخوندی بسیار دیده شده نمونه آن میتوان به جریان کشته شدن ژینا امینی در بازداشتگاه گشت ارشاد اشاره کرد که بازهم سعی کرده بودند با مصاحبه‌ای اجباری با خانواده ژینا امینی صورت مسئله را پاک کنند.
پدر و مادر آرمیتا در مصاحبە با رسانەهای حکومتی اعلام کردەاند دخترشان فشارش افتاده و سرش به گوشه مترو خورده و بیهوش شده است، اما بسیاری معتقدند اگر مسئله به این سادگی بود، چرا از ورود خبرنگاران و حتی از ورود خانواده وی نیز جلوگیری می شود وحتی مریم لطفی خبرنگار روزنامه شرق در پی تلاش برای حضور در بیمارستان دستگیر شد.
براساس گزارش‌هایی کە توسط منابع منتشر شدە، از زمانی کە آرمیتا گراوندی در بیمارستان فجر بستری شدە، فضای اطراف این بیمارستان بە شدت امنیتی است و نیروهای لباس شخصی در اطراف بیمارستان مستقر شدەاند.
در حالیکه هنوز بانگ " زن زندگی آزادی " در ‌سالگرد خیزش انقلابی ژن ژیان آزادی کە پس از قتل حکومتی ژینا امینی آغاز شد، از هر گوشه‌ای طنین انداز است آرمیتا کودک دانش آموز ۱۶ 
ساله با چماق حجاب به کما رفته است.

7 ماه و 14 روز و 21 ساعت و 48 دقیقه پیش از این

خانواده قربانی دیگری مجبور به مصاحبه اجباری شدند

خانواده قربانی دیگری مجبور به مصاحبه اجباری شدند


صفحات ویژه وب سایت

ده‌رباره‌ی خه‌باتمێدیا


خه‌باتمێدیا، ناوه‌ندێکی ڕاگه‌یاندنی و ڕۆشنبیری کوردییه که نزیکه‌ی ١٥ ساڵه‌ به‌رده‌وامه‌ له خه‌بات و تێکۆشان.

 

په‌یوه‌ندی گرتن