دوشنبه 

31 فوریه 

2724
xebatmedia

سازمانی خه‌باتی کوردستانی ئێران

صدور احکام سنگین قضایی علیه فعالان استان فارس 

صدور احکام سنگین قضایی علیه فعالان استان فارس 
دەنگی خەباتی کوردستان

شعبه ۳۷ دادگاه تجدید نظر استان فارس علیه فعالان و اعضای انجمن صنفی معلمان فارس، ده‌ها سال حبس صادر کرده است.
بر اساس گزارش شورای هماهنگی تشکلهای صنفی فرهنگیان ایران، افشین رزمجویی، ایرج رهنما، اصغر امیر ازادگانی و محمدعلی زحمتکش به پنج سال حبس و منع فعالیت در فضای مجازی و منع خروج از کشور با ابطال گذرنامه به مدت دو سال محکوم شده‌اند.
همچنین مژگان باقری به دو سال حبس و منع فعالیت در فضای مجازی و منع خروج از کشور با ابطال گذرنامه به مدت دو سال محکوم شده‌است.
زهرا اسفندیاری و عبدالرزاق امیری به دو سال حبس تحت نظارت سامانه‌های الکترونیکی پابند در محدوده یک هزار متری از محل سکونت و منع خروج از کشور با ابطال گذرنامه و منع فعالیت در فضای مجازی به مدت دو سال محکوم شده‌اند. 
غلامرضا غلامی کندازی نیز به اتهام "اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور از طریق شرکت در فراخوان های ضد حکومتی به پنج سال حبس و منع فعالیت در فضای مجازی و منع خروج از کشور با ابطال گذرنامه به مدت دو سال محکوم شد.
آقای غلامی همچنین برای اتهام "عضویت در گروهای مخالف رژیم، به پنج سال حبس و دو سال اقامت اجباری در شهرستان بیرجند و منع خروج از کشور با ابطال گذرنامه و منع فعالیت در فضای مجازی و به مدت دو سال محکوم شده است.
او همچنین به اتهام "فعالیت تبلیغی علیه رژیم" به یک سال حبس محکوم شد. 
شورای هماهنگی ضمن محکومیت صدور چنین احکامی اعلام کرده است ناتوانی حاکمیت در قبال تامین مطالبات به حق معترضان به سرکوب گسترده و بازگشت به دهه ۶۰ شده است و از مردم و فعالان حوزه‌های مختلف می‌خواهند بار دیگر متحدانه علیه این ماشین سرکوب صف‌آرایی کنند

6 ماه و 25 روز و 16 ساعت و 12 دقیقه پیش از این

صدور احکام سنگین قضایی علیه فعالان استان فارس 

صدور احکام سنگین قضایی علیه فعالان استان فارس 


صفحات ویژه وب سایت

ده‌رباره‌ی خه‌باتمێدیا


خه‌باتمێدیا، ناوه‌ندێکی ڕاگه‌یاندنی و ڕۆشنبیری کوردییه که نزیکه‌ی ١٥ ساڵه‌ به‌رده‌وامه‌ له خه‌بات و تێکۆشان.

 

په‌یوه‌ندی گرتن