شنبه 

22 فوریه 

2724
xebatmedia

سازمانی خه‌باتی کوردستانی ئێران

پیام کمیته مرکزی سازمان خه‌بات به مناسبت سالروز برافراشتن پرچم کوردستان

پیام کمیته مرکزی سازمان خه‌بات به مناسبت سالروز برافراشتن پرچم کوردستان
صدای خەبات کوردستان

هم میهنان مقاوم کوردستان!
در ٢٦ اذر ۱۴۲۴ هجرى شمسى پرچم مقدس کوردستان در شهر مهاباد با حضور زنده ياد پیشوا قاضی محمد و جمع کثیری از مردم مهاباد و سایر شهرهای کوردستان ایران در به اهتزاز درآمد. برافراشتن پرچم کوردستان در آن تاریخ سرفصلى جدید در مبارزات ملت کورد و روحیه برادری و مبارزاتی در ميان تمامی اقشار جامعه شد و اتحاد مردم به رهبری مرحوم قاضی محمد،زمينه را برای استقرار جمهوری کوردستان فراهم کرد. بعد از گذشت نزدیک به ۸۰سال بر اهتزاز علم كوردستان، آثار مثبت آن بر مردم کوردستان ایران همچنان باقی ماندە است و سالگرد ۲۶اذر ماه هر سال به طرق مختلف جشن گرفته می شود.

  مردم آزادیخواه  و بيزار از ظلم و ستم کردستان!
امسال در زمانی ۲۶ اذر ماه روز پرچم کوردستان را  جشن می گیریم که توده های آزادیخواه کوردستان و ایران مبارزه آزادیخواهانه خود را علیه رژیم ضدبشری و ضد آزادی ملیتهای ایران را آغاز کرده اند و با وجود سرکوب و زندانی کردن و اعدام فعالین از جانب حاکمیت اخوندی، آتش انتقام به انقلاب ژینا ادامه می دهند و در همین چارچوب رژیم نامشروع آخوندی را از همه طرف برای احقاق حقوق خود و خواسته های مشروع مردم تحت فشار شدید قرار داده اند. رژیم آخوندی که در مقابل انقلاب ژینا شکست خورده است، سعی کرد با به راه انداختن جنگی ویرانگر در منطقه و به ویژه در فلسطین، خود را از مشکلات داخلی و بن بست  نجات دهد و نظر جامعه‌ی جهانی را به سناریوهای  خارج از مرزهای ايران جلب کند اما با هوشیاری توده های مردم ، رژیم بیشتر در باتلاق فرو رفته و با مشکلات بيشتر روبرو شده كه نشانه ها بیانگر این است که رژیم دیگر در این شرارت ها موفق نخواهد شد دور نیست به زودى نابود شود. از سوی دیگر مشکلات داخلی حاکمیت بیش از هر زمان دیگری مشهود است، .به ویژه پس از آن که خامنه ای، ولی فقیه حاکمیت اخوندی، از یک سو تلاش کرد تا با تثبیت حاکمیتش جایگزینی برای خودش آماده کند که بعد از مرگش، حاكميت با خلاء مواجه نشود. اما سه سال پس از انتصاب اخوند رئیسی جنایتکار به عنوان رئیس جمهور، آخوند محسنی اژه ای به عنوان رئیس قوه قضائیه و….. خامنه اى نه تنها نتوانست مشکل جانشین خود را حل کند، در عین حال درگیری هایی در میان باندها و جناح های رژیم به ویژه در میان منصوبان شخص خامنه‌ای ، به خصوص در سرقت ۳.۵ میلیارد دلاری به نام واردات چای، مشکلاتی اساسی ميان بخشهاى اداری و دستگاه قضایی رژیم  ایجاد شد.

مبارزین و میهن پرستان کوردستان!
کادرها، پیشمرگان، اعضا و هواداران سازمان خه‌بات!

اگرچه، رژیم آخوندی همچنان از سرکوب، دستگیری و اعدام به عنوان ابزاری برای حفظ قدرت خود در کوردستان و ایران استفاده می کند، اما با مقاومت و استقامت شما مردم کوردستان که علاوه بر اینکه برای حقوق ملی و سیاسی خود، جدای از فقدان آزادی، مورد ستم واقع شده‌اید، در عین حال، فساد در رأس حاکمیت، بی توجهی به استان های کوردستان از نظر اقتصادی و صنعتی، نبود مشاغل، تورم، گرانی و پدیده های اجتماعی، روز به روز زندگی مردم را سخت تر کرده است و رژیم نشان داده است که از حل مشکلات عادی ناتوان است. از این رو، انقلاب ژینا در کوردستان و ایران در مراحل آتی با شور و شوق بیشتری بسر برمی آورد و تا نابودى رژیم ضد کورد، فاسد و جنایتکار آخوندها ادامه خواهد داشت. همزمان در ياد و خاطره برافراشتن پرچم کوردستان در مهاباد، مبارزه‌ی آزادیخوهانه‌ی  کوردستان با بودن مردم قهرمان  از قدرت توانایی خوبی برخوردار است، رژیم آخوندی  از این توانایی و قدرت جنبش ملت کرد وحشت زده شده‌است و افق مبارزه ملی ملت ما روشن است، ما باید با درس گرفتن از موفقیت ها و شکست های گذشته  بە آینده اى روشن و شایسته ای را برای ملت کورد و دیگر ملت های مظلوم ایران رقم بزنیم، و اجازه ندهیم ملت کورد و دیگر ملیت های ایران این روزهای سخت را دوباره تجربه کنند.

تبريك مجدد به مناسبت روز پرچم کوردستان 

زنده باد مبارزه ی آزادیخواهى در کوردستان و ایران

مرگ بر رژیم دیکتاتوری و ضد بشری آخوندی

سازمان خه‌بات کوردستان ایران
کمیته مرکزی
۲۶اذر۱۴۰۲شمسی

4 ماه و 22 روز و 21 ساعت و 11 دقیقه پیش از این

پیام کمیته مرکزی سازمان خه‌بات به مناسبت سالروز برافراشتن پرچم کوردستان

پیام کمیته مرکزی سازمان خه‌بات به مناسبت سالروز برافراشتن پرچم کوردستان


صفحات ویژه وب سایت

ده‌رباره‌ی خه‌باتمێدیا


خه‌باتمێدیا، ناوه‌ندێکی ڕاگه‌یاندنی و ڕۆشنبیری کوردییه که نزیکه‌ی ١٥ ساڵه‌ به‌رده‌وامه‌ له خه‌بات و تێکۆشان.

 

په‌یوه‌ندی گرتن