دوشنبه 

31 فوریه 

2724
xebatmedia

سازمانی خه‌باتی کوردستانی ئێران

تحویل پیکر سپهر شیرانی به خانواده با شرط سکوت

تحویل پیکر سپهر شیرانی به خانواده با شرط سکوت
صدای خەبات کوردستان

پیکر سپهر شیرانی، دانشجوی بلوچ بازداشت شده توسط اطلاعات تروریستی سپاه با پیگیری بستگان و معتمدان و با شرط سکوت خانواده درباره نحوه جانباختن و بازداشت وی در شب دوازدهم بهمن ماه تحویل داده شد.
بر اساس گزارش حال وش، سپهر شیرانی ۱۹ ساله دانشجوی ترم اول دانشگاه سیستان و بلوچستان فرزند دکتر علی (دندانپزشک) کوچکترین فرزند خانواده و دارای دو خواهر و برادر دیگر، اهل فنوج و ساکن زاهدان، روز سه شنبه دهم بهمن حوالی ساعت چهار بعدظهر از منزل خود خارج و تلفن وی خاموش شد.
سپس با پیگیری، خانواده وی از بازداشت سپهر توسط اطلاعات تروریستی سپاه اطمینان حاصل کردند و علت بازداشت وی را به دلیل فعالیت در فضای مجازی اعلام کرده و گفته بودند  پس از پرسش سوالاتی، او را آزاد می‌کنیم.
به گفته منابع حال وش، با تلاش و پیگیری معتمدان شب گذشته جنازه سپهر به شرط اینکه خانواده وی در خصوص بازداشت و کشته شدن وی توسط اطلاعات سپاه سکوت کنند به معتمدان و بستگان وی تحویل داده شد.
پیکر این جوان امروز به زادگاه وی شهر فنوج منتقل شده و تشییع و به خاک سپرده میشود.
دادستان مزدور رژیم در زاهدان با رد بازداشت سپهر توسط اطلاعت سپاه ادعا کرد خانواده او از مراجع مختلف برای ناپدید شدن او پیگیری کردند اما طبق اطلاعات رسیده، سپهر خودکشی کرده است.

3 ماه و 17 روز و 12 ساعت و 47 دقیقه پیش از این

تحویل پیکر سپهر شیرانی به خانواده با شرط سکوت

تحویل پیکر سپهر شیرانی به خانواده با شرط سکوت


صفحات ویژه وب سایت

ده‌رباره‌ی خه‌باتمێدیا


خه‌باتمێدیا، ناوه‌ندێکی ڕاگه‌یاندنی و ڕۆشنبیری کوردییه که نزیکه‌ی ١٥ ساڵه‌ به‌رده‌وامه‌ له خه‌بات و تێکۆشان.

 

په‌یوه‌ندی گرتن