دوشنبه 

31 فوریه 

2724
xebatmedia

سازمانی خه‌باتی کوردستانی ئێران

سازمان

سازمان
صدای خەبات کوردستان

سازمان "اتحاد علیه ایران هسته‌ای" با انتشار بیانیه‌ای ضمن استقبال از اقدام شرکت متا جهت حذف حسابهای کاربری علی خامنه‌ای در اینستاگرام و فیس‌بوک خواستار مسدود کردن حساب‌های دیگر سرکردگان رژیم ایران شد و عنوان کرد:
مارک دی والاس، مدیرعامل متحد علیه ایران هسته ای امروز بیانیه زیر را در پی تصمیم متا برای حذف حسابهای کاربری رهبر دیکتاتور رژیم به دلیل "نقض مکرر" قوانین پلتفرم های آنها منتشر کرد . 
این سازمان از تصمیم متا برای سلب امتیاز حفظ حساب کاربری در فیس بوک و اینستاگرام از علی خامنه‌ای استقبال می‌کند. 
پاسدار حسین امیرعبداللهیان، یکی از نیروهای بسیج سپاه تروریستی پاسداران است که در برنامه‌ریزی جلسات کشتار هفتم اکتبر به رهبری حماس در اسرائیل حضور داشته، حساب کاربری در اینستاگرام دارد .
معصومه ابتکار، تبلیغ‌کننده رژیم که در جریان بحران گروگان‌گیری ایران به مدت ۴۴۴ روز در گروگان‌گیری آمریکایی‌ها مشارکت داشت، یک حساب کاربری در فیسبوک و دیگری در اینستاگرام دارد.
ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور حکومت ایران، که در سال ۲۰۱۹ به دلیل نظارت اداری بر اعدام مجرمان و شکنجه کودکان، از جمله قطع عضو، و شرکت در یک به اصطلاح «کمیسیون مرگ» که دستور اعدام هزاران زندانی سیاسی را صادر کرد، توسط آمریکا تحریم شد، در اینستاگرام فعال است.
جواد اوجی وزیر نفت و وزارت نفت - که هر دو توسط وزارت خزانه داری آمریکا در نوامبر ۲۰۲۰ به دلیل حمایت مالی از سپاه تروریستی پاسداران یک سازمان تروریستی خارجی منصوب شده توسط ایالات متحده تعیین شده بودند، حساب اینستاگرام دارد
متا و دیگر پلتفرم‌های فناوری مانند ایکس، هیچ تعهدی ندارند که به این مقامات و سایر مقامات رژیم اجازه دهند امتیاز استفاده از پلتفرم‌های خود را حفظ کنند و باید اقدامات اصلاحی فوری انجام دهند. 
"سازمان اتحاد علیه ایران هسته‌ای" پیوسته خواستار این بوده و در فشار بر این شرکت‌های فناوری برای انجام اقدامات منطقی و تضمین شده علیه آنها ثابت قدم خواهد ماند.

3 ماه و 9 روز و 19 ساعت و 22 دقیقه پیش از این

سازمان

سازمان


صفحات ویژه وب سایت

ده‌رباره‌ی خه‌باتمێدیا


خه‌باتمێدیا، ناوه‌ندێکی ڕاگه‌یاندنی و ڕۆشنبیری کوردییه که نزیکه‌ی ١٥ ساڵه‌ به‌رده‌وامه‌ له خه‌بات و تێکۆشان.

 

په‌یوه‌ندی گرتن