یک‌شنبه 

9 فوریه 

2724
xebatmedia

سازمانی خه‌باتی کوردستانی ئێران

اطلاعیه نهاد امنیت سازمان خه‌بات برای عموم مردم کوردستان 

اطلاعیه نهاد امنیت سازمان خه‌بات برای عموم مردم کوردستان 
ده‌نگی خه‌باتی کوردستان

 

به اطلاع عموم مردم میرسانم ، کە بر اساس اطلاعاتی که به سازمان خه‌بات رسیده است، رژیم آخوندی در شهر بانه و چند شهر دیگر کوردستان بە نیروهایش امادە باشی اعلام نشده، داده  که گویا گروهی از داعشی ها وارد منطقه شده اند و قصد انجام اقدامات تروریستی و بمب‌گذاری را دارند.

رژیم آخوندی در زمانی دست به چنین اقدامی زده است که یکشنبه ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب مردم ایران در برابر رژیم سلطنتی است وبه این مناسبت فعالیتهای گوناگونی را انجام میدهد.طبق خبر واصله رژیم در مناسبت‌های ۲۲ بهمن در کوردستان به ویژه در شهر بانه برای انجام اقدامات تروریستی تحت نام گروه تروریستی داعش برای ضربه زدن به مردم کورد استفاده کند و سپس مسئولیت را به گردن داعش بیندازد.

رژیم ایران با انجام چنین عملی می‌تواند به چندین هدف دست یابد: اگر توطئه‌اش به نتیجه برسد، عده‌ای از مردم شهرهای کوردستان قربانی می‌شوند و در نتیجه سعی می‌کند با ریختن اشک تمساح  نسبت به قربانیان و خانواده‌هایشان دلسوزی نشان دهد،و به خیال باطلش افکار  مردم کوردستان را به نفع خودش بکار گیرد.

از سوی دیگر با یک سناریوی از پیش طراحی شده، با دستگیر کردن شماری  از جوانان و فعالان در شهرهای کوردستان به عنوان عاملان این اقدامات، این افراد  را سرکوب زندانی و اعدام کند.
از مردم کوردستان به‌ویژه مردم بانه می‌خواهیم که برای شکست توطئه‌های رژیم آخوندی، فعالیت‌های حکومتی ۲۲ بهمن را تحریم کرده و از فرستادن فرزندان وخود به مدارس و حضورشان در مناسبت‌های رژیم خودداری کنند.

پیروزباد مبارزات ملی خلق کورد و ملیت‌های ایران

مرگ بر رژیم دیکتاتوری آخوندی

مرکز امنیت و مبارزه با تروریسم

سازمان خه‌بات کوردستان ایران

2 ماه و 17 روز و 7 ساعت و 24 دقیقه پیش از این

اطلاعیه نهاد امنیت سازمان خه‌بات برای عموم مردم کوردستان 

اطلاعیه نهاد امنیت سازمان خه‌بات برای عموم مردم کوردستان 


صفحات ویژه وب سایت

ده‌رباره‌ی خه‌باتمێدیا


خه‌باتمێدیا، ناوه‌ندێکی ڕاگه‌یاندنی و ڕۆشنبیری کوردییه که نزیکه‌ی ١٥ ساڵه‌ به‌رده‌وامه‌ له خه‌بات و تێکۆشان.

 

په‌یوه‌ندی گرتن