دوشنبه 

31 فوریه 

2724
xebatmedia

سازمانی خه‌باتی کوردستانی ئێران

چند برابر شدن جریمە رانندگی در ایران

چند برابر شدن جریمە رانندگی در ایران
دەنگی خەباتی کوردستان

رئیس پلیس راه  حاکمیت اخوندی اعلام کرده است جریمه رانندگی در ایران چند برابر می‌شود. 

رئیس پلیس راه اعلام کرد که نرخ جرایم رانندگی به طور متوسط پنج برابر شده و پس از ابلاغ از سوی حكومت، این جرایم به اجرا در خواهد آمد.
در روز پنج‌شنبه نهم فروردین ، تیمور حسینی اظهار داشت که افزایش چند برابری جرایم با هدف اصلاح رفتار رانندگی و کاهش تعداد جان‌باختگان در سوانح رانندگی انجام شده است.
او بیان کرد که جرایم رانندگی سه تا چهار درصد افزایش می‌یابد، اما جرایم مرتبط با رانندگی در حالت مستی باعث افزایش ۷ برابری می‌شود و مراحل اداری اجرای آن تا ۱۰ تا ۱۵ روز زمان می‌برد.
به گفته حسینی، جرایمی مانند سرعت غیرمجاز جریمه‌هایی حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان و برای رانندگی در حالت مستی یا مصرف مواد روانگردان مخدر، جریمه‌هایی حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تعیین شده است. او همچنین ادعا کرد که افزایش جرایم رانندگی به منظور حفظ سلامت و بهبود رفتارهای رانندگی انجام می‌شود و همچنین ادعا کرد  که افزایش جرایم رانندگی درآمدزایی برای پلیس یا دولت نیست.
این اقدامات از سوی مقامات حاکمیت اخوندی  به منظور بازدارندگی از جرایم و ارتقای ایمنی شهروندان اعلام شده است، با این حال برخی نظر دارند که این اقدامات به منظور تأمین بودجه برای رژیم انجام شده است

1 ماه و 20 روز و 11 ساعت و پیش از این

چند برابر شدن جریمە رانندگی در ایران

چند برابر شدن جریمە رانندگی در ایران


صفحات ویژه وب سایت

ده‌رباره‌ی خه‌باتمێدیا


خه‌باتمێدیا، ناوه‌ندێکی ڕاگه‌یاندنی و ڕۆشنبیری کوردییه که نزیکه‌ی ١٥ ساڵه‌ به‌رده‌وامه‌ له خه‌بات و تێکۆشان.

 

په‌یوه‌ندی گرتن