دوشنبه 

31 فوریه 

2724
xebatmedia

سازمانی خه‌باتی کوردستانی ئێران

سناریوی حمله موشکی رژیم ایران به اسرائیل

سناریوی حمله موشکی رژیم ایران به اسرائیل
دەنگی خەباتی کوردستان


حساب‌های کاربری و شبکه‌های نزدیک به سرویس‌های امنیتی رژیم ایران طی ساعات گذشته ویدئویی را منتشر کردند که در آن «چگونگی واکنش رژیم به حمله روز دوشنبه اسرائیل به کنسولگری رژیم ایران در دمشق» را به تصویر می‌کشد. 
پخش این ویدیوی یکی از راه‌های تبلیغاتی است که برای اغفالگری بسیج و مزدوران و ارسال پیام‌های تهدید آمیز از طریق رسانه‌های جنگی انجام می‌گیرد. 
کانال «چریک مدیا» وابسته به سرویس‌های امنیتی رژیم آخوندی ایران، در حساب تلگرامی خود ویدئویی منتشر کرد که سناریوی حمله نیروهای رژیم ایران به اسرائیل را به تصویر می‌کشد. 
این ویدئو، یک فرمانده نظامی رژیم را نشان می‌دهد که روی صفحه‌های نمایشگر اتاق کنترل عملیات آماده‌سازی شلیک یکی از موشک‌ها را انجام می‌دهد. 
این فرمانده پس از گذراندن لحظاتی پر اضطراب و مشورت با دستیارانش، در صحنه‌ای شبیه به یک فیلم تصمیم گرفت تا دستور شلیک بدهد. 
موشک مورد بحث در این ویدیوی تبلیغاتی «کاسر خیبر» نام دارد که یک موشک بالستیک دوربرد ساخت رژیم ایران است و با سوخت جامد کار می‌کند. از زمان کشتن ترورست قاسم سلیمانی تا امروز، آمریکا و اسرائیل بارها رژیم ایران و نیروهای نیابتی اش را مورد حملە قرار دادە و خسارتهای جانی و مالی زیادی بە رژیم و نیروهای مزدورش وارد کردە اند. این در حالی است کە رژیم ایران تنها با ساخت فیلم و تهدید بە مقابلە با آنها پرداختە است.

1 ماه و 11 روز و 23 ساعت و 22 دقیقه پیش از این

سناریوی حمله موشکی رژیم ایران به اسرائیل

سناریوی حمله موشکی رژیم ایران به اسرائیل


صفحات ویژه وب سایت

ده‌رباره‌ی خه‌باتمێدیا


خه‌باتمێدیا، ناوه‌ندێکی ڕاگه‌یاندنی و ڕۆشنبیری کوردییه که نزیکه‌ی ١٥ ساڵه‌ به‌رده‌وامه‌ له خه‌بات و تێکۆشان.

 

په‌یوه‌ندی گرتن