دوشنبه 

31 فوریه 

2724
xebatmedia

سازمانی خه‌باتی کوردستانی ئێران

ضرب و شتم محمود مهرابی در توسط زندانیان جرائم خطرناک 

ضرب و شتم محمود مهرابی در توسط زندانیان جرائم خطرناک 
صدای خەبات کوردستان

محمود مهرابی، زندانی سیاسی محبوس در زندان اصفهان در تاریخ چهارشنبه بیست‌ودوم فروردین ماه توسط زندانیان بند جرائم خطرناک مورد ظرب وشتم قرار گرفته است.
مسئولین حکومتی زندان بدون در نظر گرفتن اصل تفکیک جرائم، آقای مهرابی را به بند جرایم خشن منتقل کرده‌اند و این موجب افزایش نگرانی‌ها درباره وضعیت او شده است.
اداره تروریستی اطلاعات رژیم و دستگاه فاسد قضایی استان اصفهان بارها محمود مهرابی را تهدید جانی کرده‌اند وانتقال وی به بند جرائم خشن در راستای این تهدیدها صورت گرفته است.
آقای مهرابی در بند اطلاعات تروریستی سپاه در زندان دستگرد اصفهان ماهها از دسترسی به وکیل محروم ماند و وضعیت جسمانی‌ او نیز به دلیل آسیب‌های وارده از شکنجه و آزار و اذیت بازجویان نامساعد گزارش شد.
او در اثر ضرب و شتم و شکنجه طولانی، دچار پارگی فتق شد و مقامات قضایی به ویژه بازپرس شعبه دوم دادسرای مبارکه نیز به طور کاملا غیرقانونی در اثر فشار اطلاعات سپاه از دسترسی او به خدمات درمانی جلوگیری کردند.
محمود مهرابی پیشتر در دوازدهم بهمن سال ۱۴۰۱ بازداشت شده بود و خانواده او تا یک ماه از وضعیت وی و محل نگهداری‌اش بی‌اطلاع بودند.
این زندانی سیاسی روز چهارم فروردین سال گذشته به قید وثیقه آزاد شد، اما پس از چند ساعت، مجددا با حمله ماموران اطلاعات تروریستی سپاه اصفهان به منزل پدری‌ او در مبارکه اصفهان بازداشت شد.
اداره تروریستی اطلاعات سپاه اقدام به پرونده‌سازی گسترده‌ای علیه محمود مهرابی کرده است. این نهاد تروریستی حدود ۵۰ نفر شاکی خصوصی، عموما از افراد پرنفوذ شهر را وارد پرونده کرده است.

1 ماه و 8 روز و 6 دقیقه پیش از این

ضرب و شتم محمود مهرابی در توسط زندانیان جرائم خطرناک 

ضرب و شتم محمود مهرابی در توسط زندانیان جرائم خطرناک 


صفحات ویژه وب سایت

ده‌رباره‌ی خه‌باتمێدیا


خه‌باتمێدیا، ناوه‌ندێکی ڕاگه‌یاندنی و ڕۆشنبیری کوردییه که نزیکه‌ی ١٥ ساڵه‌ به‌رده‌وامه‌ له خه‌بات و تێکۆشان.

 

په‌یوه‌ندی گرتن